2012年11月11日 星期日

每晚都炸脂~

上篇介紹完塑腿...今次介紹重頭戲:炸脂....我要炸掉我炸肥腩!!!! 

用的就是這枝上身專研熱泡, 尼枝係專減我最介意的肥肚腩

 

 


尼枝好似MOUSE呁嘅嘢是採用突破性的爆炸泡, 由熱能專家將高熱封壓在瘦身泡沫上, 利用強烈壓縮性科技, 令爆炸泡一接觸肚腩,3秒極速滲透脂肪底層, 用高溫瓦解頑脂, 從內到外包圍脂肪, 爆炸泡令高溫熱力瞬即體內傳遍, 當用完約5MINS, 就會感到腰間有一陣熱由底層滲出, 而不是好似以前用個D辣椒瘦身霜咁只是皮膚表面發熱, 所以個感覺其實幾舒服, 尤其我住新界北晚上天氣好涼下, 咁樣好暖下~熱量會係肚腩內燒足90MINS, 徹底破壞肚內脂肪通常佢咁樣暖住, 我好快就瞓着, 但就好方便LAW, 可以瞓住但一路減脂肪~



佢是3枝為一個瘦腩療~

我開始用至今剛好5日了,俾個胞滿的肥肚大家睇下先~

 
一唧就已經好豐盈的泡沫, 要提大家脂肪越多的人越會感到越熱, 所以剛開始用時可以少D份量, 不過我覺得個熱度我OK,而且FEEL到佢壞熱越覺得減到天多脂肪, 所以我都用量唔慳咖~



而且一揸落個肚度FEEL到 ..吱,吱,吱聲, 真係好似炸緊嘢聲...所以私真的好似每晚係度炸脂咁, 而且取方便佢唔似舊式個D按摩減肥霜要按到手軟, 佢極速吸受完咖啦~又唔會唔小心HIDE到其他位就係覺得好辣, 完全唔會有尼個問題, 仲記得以前用個D辣椒瘦身, 用完洗幾次手, 隻手都係仲好辣><

用左5日後的肚仔樣, 當然完全無左你都唔好信啦, 不過好似無咁飽滿, 會KEEP住努力晚晚炸下去咖啦~



沒有留言:

張貼留言