2012年11月14日 星期三

向乾燥缺水肌說"晚安!"

話說我係一個好懶的貪靚人, 但又好明白要靚係要付出時間同心機, 尤其我都不是青春少艾, 實屬唔補唔得個隻~
所以FU MASK出補真的唔少得..不過真的連瞓覺時間都少..仲邊有時間FU MASK ><..所以我特別鍾意FU SLEEPING MASK, 貪佢好似面霜咁搽左上面就可以唔洗又要等20MINS起身去洗面咁煩,直接到第2朝先洗面, 絕對啱洗我尼D凡事要有效率的人~

今次要同大家介紹我近排晚晚都用的SLEEPING MASK就係尼款CLINIQUE 全新的MOISTURE SURGE OVERNIGHT MASK 水嫩補濕晚間面膜, CLINIQUE尼條皇牌MOISTURE SURGE水嫩補濕系列一向都好好用~   
SLEEPING MASK 要慎揀啊, 話晒佢係會貼係塊面度成晚, 如果一唔啱用反而會焗到生粒粒, 尼個係我的親身經驗, 不過CLINIQUE尼款SLEEPING MASK可以放心, 因為它是不含油分的乳霜配方, 於晚間給予乾燥, 脆弱的肌膚充裕的營養補給源源不絕的水份.  


好大的一枝, 才$290 非常抵用~
唧出來是淡淡的粉紅乳霜狀, 有點像它家同LINE那款重牌深層特效水嫩補濕霜的質地~
而且我喜歡它TUBE裝唧出嚟用, 衛生好多~



好易推開又唔會好痴笠笠整DIRTY D PILLOW, 佢可以SKIP面霜用佢作為面霜個STEP, 亦可以係照樣完成一般護膚程度, FINALLY 加多一層尼個MASK令佢可以整晚發揮補濕鎖水功效, 持續提升肌膚水份屏障功能, 同時防禦及清除日間累積的氧化壓力, 鎮靜肌膚, 舒緩肌膚在日間受到環境污染物的侵害~

2種用法我都試過, 我個人覺得第2種用法效果好D, 好似加多個鎖水護罩咁, 真的覺得皮膚水潤D, 上妝貼服, 乾紋減退, 不過我鍾意FU厚少少, 感覺效果再好D~

尼個樣就係搽晒SKINCARE,最後FU埋個SLEEPING MASK個樣, 唔覺搽左好多嘢~




其實皮膚於晚間睡眠時間會自動進行修護, 這時肌膚的水份屏障功能會減弱. 最容易流失水份, 尼個MASK係晚間肌膚進行自我修復的黃金時間, 為肌膚保濕, 其保濕配方更能高效滲透至肌膚底層, 有效解決缺水問題~

第2朝洗左面後, 咩都未搽, 但塊面都依然KEEP到有光澤~





這款M急救用:一星期用2-3次再深層補濕、急救。晚間塗上面膜,毋須沖洗,早上醒來肌膚水份提升亦可以好似我咁 長期保養或乾燥皮膚可連續使用數晚~

沒有留言:

張貼留言