2012年6月26日 星期二

happy pre-wedding



 


 


尼輯pre-wedding 都是月頭的了, 其實我是抽出來post的, 相機內仲有好多單的job相未load出來, 事關客人好想我send我d相俾佢, 所以我唯有快整俾佢....哈, 連攝影師都9秒9俾左d相出來等我可以偷下~

 

 

下面這些是偷自攝影師的, 再一次推介Ryan,他是少數會教新人如何擺post去修飾身影的攝影師, 非常注重detail位~而且價錢仲好優惠~好啱鐘意影1輯以上pre-wedding的客人~





因為已經太累了, 沒有影低晚上造型..等偷相中..............


沒有留言:

張貼留言