2012年6月14日 星期四

太多化妝品了, 係時候要清一清

話說喜歡買化妝品是女人天性, 尤其做化妝的更是賣的crazy, 所以我家真的太多了, 就算自己用, 我估用幾年都用唔晒><
以下是我攻常outjob用的, 其實已經好夠!!!我很想再同個化妝箱減下肥><





我家中同我外家仲有成個衣櫃的化妝品, 有很多我費事賣了因為用過, 但下面這兩盒我只試過色就無用過實在浪費, 因為都唔平, 所以想睇下有無人想收留佢地, 因為如果要等我用晒手頭d嘢先用佢地, 相信都要等好耐><

bobbo brown 的8色earth tone e/s 上面是珠光, 下面是mat
原價$610, now$200



jill stuart e/s 熱賣色~

原價$370, now$200










以上2款全部only試過色無用過!!!


有意者可以e-mail to me: chloe_skk@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言