2012年6月29日 星期五

3分鐘出門妙法~

上星期趁完成了outjob, 有時間去了shu uemura體驗它的泡沬底霜~
其實我家也有它的泡沫底霜, 今次去試是試新出的bb mousse, 基本上以下3款的配方都是一樣, 保濕度也是一樣, 只是顏色上有少許差別, 好似我自己為例喜歡有遮瑕度的, 所以就適合揀最新個款bb mousse 啦, 佢得中杏色~



如果很愛美白, 又喜歡上面可以令膚色白哲些的可以揀尼款



要上mousse base上得均勻最好配合shu的5角海棉用, 尼款海棉我之前也用過很幾包了, 後尾唔捨得outjob用, 因為咁用法好貴, 於是只留自己用, 大家知唔知尼款海棉最好之處除了它Q彈之外, 它可以上完BASE之後再用它上粉底可以慳用量, 它獨有的質地仲可以儲粉底液於內, 上妝過程唔夠, 一唧個海棉又會有適量的粉底液滲於面~自用的話一個都可以洗完再用用好耐~



尼款是我家中之前用開的舊款, 佢本身有杏色同粉紅色揀, 我就揀左杏色的



尼款就係今次試的新款BB MOUSSE 得中杏色~



一唧出嚟左邊是舊款比較白, 右邊是BB MOUSSE比較接近膚色~



千萬不要貪心唧很大球用, 成日有人覺得會好乾就係因為用得太多了, 它只需要薄薄的上就可以了

俾個素顏LOOK大家睇下先~ 但俾個小TIPS 大家, 如果你同我都係眼底易出紋的人, 最好尼款MOUSSEBASE就避開眼嚟搽,眼部只用眼霜打底就可以了~


第一個用法就係正常用法, 先用5角海棉上BB MOUSSE BASE, 再同用海棉少量上粉底再上碎粉,  掃上少許胭脂, 出嚟個效果成個妝面就會比較MATT


而另一個用法, 就係先上了帶珠光/雲母粒子(有光澤感)的面霜, 再用海棉上BB MOUSSE 再局部遮瑕
, 最後輕拍碎粉, 再掃返少少橙色胭脂, 出嚟的妝感就會有D自然D同有質感~



總括而言尼款BASE都係明顯較正常的BASE輕盈, 一抹就即時與肌膚融合,可以有持久的妝效, 但切記要締造貼薄柔滑在於用量要慳!!!

沒有留言:

張貼留言