2012年6月29日 星期五

每晚都可以瞓住嚟保濕!!!

熟知我的人都知我晚上是超忙的根本無可以坐定定or瞓係度敷個mask,(如果我瞓得係度一定瞓着唔會起身撕個mask再搽skincare, 所以特別鍾情sleeping mask, 不過如果易爆粒的sis一定要慎選sleeping mask, 事關好似我地尼d易生粒粒的皮膚最怕就係d毛孔焗住左, 悶實而爆粒, 暫時我自己試過咁多隻, 個人覺得韓牌的sleeping mask係比較易出事!!!

今次要同大家分享的sleeping mask係我迎日晚晚都敷的, 無錯係每日都可以用的sleeping mask, 可見佢幾溫和~
就係尼款 clycel aqua power 水盈潤肌睡眠面膜~



一打開的感覺真的好aqua, 令人想想海洋~

它的成分蘊含biocollapep, 冰島地藻及角鯊烯等活效成分, 能激活骨膠原再生, 同時封存大量水分於肌膚底層, 讓膠原蛋白吸滿水分, 築起鎖水屏障減少水分流失, 第二日起身時肌膚會呈現柔軟, 光澤和飽滿~



每次用它附設的膠匙挖少量就可以搽晒全面, 不用好多, 只要均勻搽晒全面就可以了



之前爛面爛得好勁, 除了加強清潔外, 我都唔敢搽太多嘢上面, 搞到塊而都好乾下, 所以尼排印密集式敷這款強效保水的sleeping mask
全面搽完, 我係會特別加強鼻翼兩邊, 因為我尼個位係最易卡粉或甩妝位, 所以要加強佢的保濕~



尼款mask仲有個好處,就係好快吸受, 啱晒我尼d鍾意側睡的人, 唔會痴住個枕頭咁~而且仲方便行動唔洗就住就住又可以keep住成晚保水~它的用法只係需要每晚洗完面toner後就搽, 第2日洗左去就ok~非常快捷方便, 仲慳埋個晚霜step但又可以為晨早打好個底~有時當我d粒粒已經好返 stable晒, 我會於toner後再加個serum之後先再敷尼個mask, 效果亦唔錯啊~

睇下敷晒成面都唔覺我敷左mask, 唔洗嚇親人~


沒有留言:

張貼留言