2010年8月10日 星期二

幫推一個online sales website


我今次要幫我個外國的friend推銷佢個online alse website, 其實尼個website run 左好耐本身只係去歐洲等地, 如果大家有嘢啱只需要將貨品的member price x 4 就係hk price 了, 可惜geo 的con她就唔可以賣俾大家, 因為原來每一個城市只可以有一個代理在賣, 所以好只可以賣去澳洲(每個城市只有一個代理換句話說香港大多數都係賣假貨!?)..

放心她買的貨不是淘寶的,  大家如有淘開, 都知就算同一張圖不同的賣家可以有不同的價錢, 品質也不同啊!!!貴2元就是貴2元的品質, 所以我的朋友就直接去找品質較好的貨源入貨的


 

大家有興趣可以pm我, 因為她現在的websit仍只for歐美計算^^

P.S以上我沒有任何收益, 我私人幫襯佢, 佢都係收我尼個友情價咖

沒有留言:

張貼留言