2010年8月6日 星期五

有增生功效的睫毛液

我本身的睫毛係屬於短少個類, 以前仲成日都會甩睫毛(係每日都有一兩條甩, 幾驚!!!), 後來習慣了晚上會塗上睫毛增生精華,  甩睫毛的情況就好左好多, 大大話話都試過好多唔同牌子, 不過就都幾煩, 夜晚又要搽多樣嘢, 兼且又要買多支嘢...所以L'OREAL最新出的DOUBLIE EXTENSION 增生精華纖長睫毛液 - 將睫毛液結合埋睫毛增生精華令睫毛係日間化妝時同時增生的概念都真係唔錯~就等我同大家分享下我對尼支新產品的試用感想啦



令睫毛增生的祕密就係在於雙頭中其中白色的精華護理底霜, 每日使用可以明顯減少睫毛脫落, 而且添加保護層, 使睫毛免受外界環境侵害, 更能平滑睫毛表面, 加強增長效果



而另一頭就係平日化妝不可缺的黑色睫毛液啦.


而尼支睫毛液係含Simulgel Technology 免沖擦卸妝配方, 即係用暖水就可以輕易卸走的, 它亦係我用過話暖水落的睫毛液之中最好落的一支, 真係全不費力, 不過佢全日又完全不會化開令你熊貓眼


話就尼支睫毛液係可以令睫毛形成纖長管狀, 營造長達80%增長效果...我個人覺得它出來的效果係就係"纖" 但不夠長, 而且稍欠濃密效果, 所以這支的效果只適合喜歡很自然妝感的美女啦


大家可以留意的的下眼睫毛部份...無錯...係任何角度望落去都好似無毛咁><



搽完的效果就係咁...唔會話無效果, 但唔係嘩嘩聲個種~


 



P.S至於增長效果, 可能我只係用了5天....未太見, 不過有一樣好肯定係尼5日我無甩個一條眼睫毛呢~


沒有留言:

張貼留言