2010年8月2日 星期一

不會胖的冰淇淋

炎炎夏天消暑最好食杯冰淇淋, 今個夏天我最常吃的味道有綠茶, 熱情果柚子同埋牛奶味....呵呵...雖然我差不多日日食但方心係唔會肥咖, 因為係俾肌膚食咖嘛...係唔係俾我個標題呃左呢


既然係咁就睇埋啦~


你們睇個外形幾得意, 我放係雪櫃度咖, 打開時真係幾似食得咖



佢哋係TONYMOLY的冰淇淋護膚系列~相當經濟實惠的韓國護膚品牌



綠茶鎮定保濕雪芭面膜- 尼款係我最常敷最愛的面膜, 因為它含91%水份同蛋白質, 舒緩暗啞疲憊肌膚, 增添光澤. 冰涼質感有效平衡肌膚PH值,改善暗粒, 毛孔粗大(尼個我最關注), 敏感等問題..絕對要冷藏用, 效果好好多



個質感係真係好似鮮果雪芭, 裏面還有一粒粒好似果肉的物體


尼款係熱帶果清涼亮白雪芭面膜(係柚子味)- 含維他命A,B,C, 有效美白, 強化肌膚彈性及預防衰老, 天然果酸及大量維他命成份有效改善暗啞粗糙肌膚, 令皮膚透亮光澤木糖醇(XYLITOL)為肌膚強效保濕, 帶來舒緩效果~ 不過由於美白我唔太好, 識我的人都知我全面得個白字, 所以我較少用尼款


尼個可算是我用過最可愛的防晒了也是我很喜歡的, 它是牛奶多效防曬軟雪糕乳霜(士多啤梨牛奶味)


你們睇個質感係勁伕雪糕車那些軟雪糕, 但它是有SPF30 PA++, 而且它沒有一般防曬那樣笠, 它是潤而不笠而且仲可以預防敏感, 黑頭, 粉刺等問題(這也是我很關注的問題), 而且它蘊含最佳比例的氨基酸, 增強肌膚彈性及細緻度~



如果有化開妝都知毛孔同面上凹凸位是最難遮, 浮粉不貼妝也是化妝一大忌, 所以勤敷MASK確係一個不錯的方法, 而我自己一直都係偏好好似尼D類的清洗形GEL MASK多於PAPER MASK, 感覺較貼面之餘亦較吸收~


下圖是我玩了一整天下來的妝, 你們看感覺仍很貼面, 毛孔凹凸位也不太顯現吧, 商個MASK都算我近年常敷的一款, 因為老只需敷10MINS, 多適合我尼類懶人~



 


P.S以前都有不少人誤會我只用貴嘢, 錯啦我都用平嘢咖, 好似以上的MASK全都不過一百,那個防曬也只不過一百多八元咋~但很大的份量, 我天天用也好像用不完似的


3 則留言:

  1. 好得意喎..係邊度買架..我係sina都見過
    [版主回覆08/04/2010 09:35:00]大間的屈x氏, dodo club, 千色店, k11, lcx都有

    回覆刪除
  2. 我今日係莎莎都見到, 價錢唔貴, 百幾蚊已可買到, 經濟實惠.
    [版主回覆08/04/2010 09:32:00]其實係tonymoly專櫃都係賣$98一樽mask, 個面霜都係$108咋

    回覆刪除
  3. 個面霜好正甘哦!!~個樣好得意呀~~
    [版主回覆08/05/2010 16:33:00]係唔錯咖..平價品牌中佢算幾好用

    回覆刪除