2010年8月26日 星期四

沒有妝感的眼晴, 感覺年輕不少~

自從闊別校園後, 我記憶中都未曾試過多過3日係沒有化眼妝的, 平時最少都畫返條眼線先出門口, 但過去整整的一個星期我回歸自然....加入森林系一族, 每天素着一雙眼晴示人..感覺好乾淨而且看似也年輕了...可以令我如此"天生麗質"示人都是全靠Kesalan Patharan x ANASTAIA 的一雙巧手同細緻的技巧咋..不是她們, 我又何來一雙恍如天生的娃娃長睫呢~



你們看不化眼妝也不會雙眼無神, 我就是這個樣子去了數天的上海工幹..連當地接見我的廠商也說我看上去很年輕, 還私下問我幾歲..哈哈...!當然係祕密啦


KP仲幫我幫了堂眉形呢!她們說我原本的眉形也OK,不過可以試下將眉出改前些, 今次是我第一次嘗試用WAX去脫毛, 想不到第一次竟然是脫眉..老實說我本身都有修眉, 感覺也蠻乾淨, 但今之一試WAX脫,才真的見識什麼才是乾淨, 連一點BB毛也沒有了所以一脫完第一眼的感覺是幼了呢!!!..不過再看清楚, 又感覺上好像清秀了



 


原來的樣子                                     加工後的樣子



就是這樣每邊人手逐條連着我的真假睫毛植了數十條11長度的DOLLY款假毛, 我雙眼就可以KEEP住一日24小時都咁精靈, 就算蓋上眼晴都係好似一排扇咁靚, 仲要同大家講下面這張相已經是值了一個星期的了, 也KEEP得不錯吧


不過由於這雙睫毛的存在令我太在意了, 不太敢如往常般粗魯乎洗面, 雖然我沒有化眼妝, 但也要清洗貼眼位, 要不是是很容易有油脂粒和發炎, 所以我買了一個洗面朴+一支洗眼水



咁就KEEP得好D又健康D^^



1 則留言:

  1. 整得好靚呀!超自然!!!
    貴唔貴呀? 我整開個間都要350蚊~
     
    [版主回覆09/01/2010 15:36:00]我自己覺得幾貴啦=_=""
    Kesalan Patharan美睫種植設計 (價值$600) 及 ANASTASIA眉形工學設計療程 ($480)
    不過就真係好好心機law..每邊都差不多有成八十幾條...

    回覆刪除