2010年7月21日 星期三

我有個橡皮肚

大概由上年開始我的2個月身紀漸漸成長成現在的3個月了”””..!其實我本身都算係易肥的體質, 名副其實飲杯水都肥..讀中學時因為自己出外食飯, 就開始肥啦, 跟住讀design時減肥, 以驚人的意志力係入學前的一個月時間減去12lbs, 但都幾憔悴…, 但我發現運動+節食的減肥方法對於我只限這次了, ….跟住去到出嚟做嘢又再度發福, 一度標升到130lbs..天啊..真的走在街上都會給人叫肥妹個種但竟然係嗰個時候有男仔喜歡我, 這應該是真愛吧!?那就是和我經歷了6年光陰的前度~..不過我怎可能就此認命做一名胖子呢, 於是又開始減肥截至前年瘦到得100lbs..連我自己都覺瘦咖..不過由細到大瘦極都係肚凸凸….但係近年唔知係唔係真係年紀大, 真係慢慢積聚脂肪, 現在又肥返十五磅..點解身為女人成日都要同尼d數字搏鬥….仲要係嚟緊的11月我就要去影婚照時間緊迫, 所以收到Dr. Renew的電話可以參與夢想達成大行動可算係我的及時雨啦..我要變瘦,,, ,..…..索字等我啊


於是前天放工後就急急腳飛去位於佐敦Dr. Renew的分店, 同行的仲有特別嘉賓simple(其實佢都係約埋一齊試做的blogger)


 


一入到去我們一齊填張基本的資料form, 然後各自被帶入房再分析適合做什麼treatment, 全程follow我的纖體師QMAN非常NICE同手勢好溫柔呢~


我被安排了做一部溶脂的儀器, 然後QMAN問我想做邊度, 原先諗住影婚照大多會穿LOW CUT會露手臂, 所以就話想做手臂 ,但係QMAN就建議這部儀器有軟化脂肪層的作用如果做手臂可能看上去還可能會再鬆一點, 就建議我做肚, 效果會更好, 於是我也同意改做我的大肚子, 一拉開給QMAN看時她也不禁吃一驚說看不出我的肚咁大個呢緊係啦3個月都唔小嘢!!!..跟住就幫我搽D冷凍GEL落我肚皮度先做一邊給我看效果, 原本我是有些鴛鴦腰的, 一邊較彎而一邊較直, QMAN先幫我做左較肥個邊~


QMAN要不停的用儀器在我的肚皮上LOOK, 過程微暖, 如果唔傾侅我係一定瞓左咖啦, 不過QMAN好健談又教我做完後想效果更好要穿一D腰封之類的嘢COOL 肚定形,(一回到家即找回N年前買個D修肚用的緊身套出嚟)~


大家睇唔睇到做左只係一次的分別~ 我手按落去真係左好多, 同埋”LIP” 而且兩邊條CURVE都好似明顯左



最後QMAN幫我度身再對比做前的尺寸, 竟然只做了一次, 我的腰瘦了1.5CM, 下肚瘦了2.5CM, QMAN給我看好還要是預鬆了的度…OH!我的肚子果然是橡皮肚不過店內其她的CONSULTANT看過我體測記錄話我的水份偏高, 可能就嚟PERIOD到水腫多, 所以上落會較大!唔怪得我無拿拿長幾粒荳, 果然今日突然M小姐到訪TIM…


總括而言整個療程都相當愉快, 唔單止係TREATMENT有效果, 上一間美容院做TREATMENT對我自己最大的陰影就係遇到HARDSELL同服務態度欠佳的對待, 但今次完全沒有, 所以很開心, 我也要努力食少D嘢唔好浪費左尼次TREATMENT的成效先~


THX THEZTYLE X DR. RENEW 同埋很用心幫我LOOK肚的QMAN


P.S.我咁大個女都係第一次露晒成個肚皮俾人睇, 好害羞啊!其實企係度打側影個肚激凸, 但我真係未有勇氣登出, 費時大家恭喜我有喜啦~


沒有留言:

張貼留言