2010年7月20日 星期二

美麗邂逅~

有誰想過一雙美睫可以帶來一段浪漫的愛情同時亦締造出一個品牌的傳奇..相信大家都估到我講的就是Maybelline....雖然我們未必可以好似Maybelline的創辦人妹妹Mabel咁憑着一支睫毛膏得到一生的愛情, 不過Maybelline的睫毛膏卻是很多女孩人生中第一樣擁有的化妝品, 全球更錄得平均1.5秒售出一支睫毛膏的記錄.... 好似我本人就是其中一位..想當年認真烏龍..係有左睫毛膏成年後才知道原來係要用卸妝的去卸..所以幾乎成年我的眼底都有一條黑影跟住..真係頂自己唔順..=_=


一星期前很榮幸獲邀出席Maybelline的bloggers gathering~



這款帶粉紅色的礦物2-ways cake即場試上手粉質很滑, 而且很適合正洲大部份女性的膚色用, 可以改善偏黃~



好多激安啊..有買趁手~



阿GEM代言大熱的零瑕肌之選礦物BB CREAM



我手背試的係Maybelline最新即將推出的新eyeliner pencil-閃黑色



哈..我仲同坐我隔離的同事simple一齊去今次的event..認同係返工對到放工啊..幾close^^


 


同場仲有好幾位都係熟口熟面的bloggers~


最後同全程都好nice講解的manager合照留念~



為左要助simple籌期參加抽獎...我都有自掏苛包買左支礦物遮瑕液



就係尼支啦..由於當日event有拆,好似才四十幾,很平呢, 而且上網看過很多用家的評語都很不錯呢~而我尼d貪新鮮人士緊係即用啦..so far用左 1week 都ok, 質感很輕薄完全對眼情嬌嫩的肌膚無負擔, 不過如果太嚴重眼圈者就建議先tune左個眼圈色再用此做上面做highlight好了~



當日仲拎左d禮物回家~


其實除左支睫毛液, 其他我均用過, 那支bb cream我一直都有用開, 將近用完一支了~



BB CREAM唧出來感覺較白, 而且比一般韓版的bb cream薄身水水d, 所以較好推


因為它真的很薄透,所以推均後也不見明顯的色差, 下圖的手背我只推勻在上半部份, 但看起來卻整體一致色



其實日本那邊會興教用尼款bb cream好似飾底咁係眼下,T-ZONE, 下巴位搽作一個提亮的功效..


而尼支BB CREAM擁為有礦物成份係有護膚功效, 所以我自己就最鍾意將仍溝粉底用..哈..連我將此用法話俾當日MAYBELLINE BRAND 的MANAGER知, 她也說這是非常好的用法, 因為可以省回不少遮瑕呢~


其實如果皮膚不太差可以BB CREAM 2 :粉底 1 的比例MIX



只搽了下半部份



跟住又到試下佢支瞬盈睫毛液-極緻濃密版


BEFORE


..好得人驚..短到無毛的眼睛


AFTER


因趕時間, 不能慢慢的搽多幾層



不知為何它的刷頭如此粗大竟然搽下睫毛是明顯過上睫毛


越打越長..今次分享住咁多先~


 


 


沒有留言:

張貼留言