2012年12月11日 星期二

試做水潤激光後感~


LASER好多人都有打過, 我自己都試過不少, 醫生打OR美容師打我都試過, 問我真心覺得醫生打其實唔好, 因為覺得打的 好求其而且為了不想有咩出錯, 個個客人都係好輕輕咁打下完全不切合每位客人的情形需要去打, 所以我一直都只喜歡幫親美容師打的LASER而且仲要平D TIM, 不過老實打完LASER 乾幾乎係共通的附帶問題, 而且有時仲會因為打完LASER, D皮膚薄左或因為乾得滯會敏感起紅點, 我試過幾次都係咁, 當然係會退,不過要樣衰幾日咁==

而今次灼SKINIC試做的LASER就咁睇都好似我平時打開的1064 LASER , 不過佢就配合埋SESHA的產品一齊打造了一個最新的秋冬"SESHA激光營養傳進療程", 率先打破"激光=缺水"這個問題, 為我們解決了因為打完LASER後而引起乾燥的煩惱!!!
癈話少講, 去片剖析下尼個療程到底係點~

上到去位於尖沙咀的分店, 非常易搵~



尼個品牌SESHA就係一陣我個療程會用到的產品, 亦因為佢而令尼個療程變得極致水潤~





尼個就係我要做的療程單張~



今次我試做的是一個為時60MINS的FULL SET FACIAL , 首先會經詔專人幫我照機做了一個專業的皮膚分析, 然後就經過下面的SESHA激光營養傳進科技去打造極速美白嫩膚,收細毛孔, 水潤再生~

SESHA 激光營養傳進科技的內容如下:
1 美白嫩膚(打LASER先)
White1.2 納秒激光美白去斑療程
運用納秒群定點激光,針對深層色斑位於真皮層1.2mm的位置,利用震破原理
將積聚層的色素打散,有效擊退色斑、促進細胞代謝能力、收細毛孔,肌膚瞬
間回復細緻嫩白。
2 7 大抗氧、抗醣營養傳進
PETTM 傳進科技
美國 FDA 認可的PETTM高效傳進技術,一種大環脂肪酸物質,可與細胞間脂
質有良好相容性,增加細胞間脂質溶動性,故可增加抗氧、抗醣化物質進入皮
膚,確保將營養成份直接供應內層活細胞所需。
3 極速水潤再生(打完LASER 就用人手按摩精華入皮膚, 再敷返個MASK)
SESHA (人參) 蛋白營養精華,
即時紓緩及修復激光後的脆弱肌膚, 蘊含人參、金盞草、蘆薈、維他命A、C、E
等精華, 能自動平衡肌膚養份比例, 並自我修復及重組, 瞬間滋潤及鎖緊細胞水
份,有效預防肌膚老化
SESHA 活胜肽水潤再生面膜
激光後的肌膚極速補水,蘊含活胜肽及高濃度水份精華,重整真皮細胞組織, 加速
新陳代謝, 促進纖維母組織修復、紓緩、深層滋潤受損細胞。

SESHA SESHA SESHA SESHA SESHA SESHA 的 PET TM 傳進科技 傳進科技 , 連續兩年榮獲歐洲整形學會頒發 連續兩年榮獲歐洲整形學會頒發 連續兩年榮獲歐洲整形學會頒發 連續兩年榮獲歐洲整形學會頒發 <最佳產品大獎 最佳產品大獎 最佳產品大獎 >, 並獲得 並獲得 26 國家世界專利認證 國家世界專利認證 國家世界專利認證 , 首 創聯網抗老化機制 聯網抗老化機制 聯網抗老化機制 ,能將較大粒子的抗氧 能將較大粒子的抗氧 能將較大粒子的抗氧 能將較大粒子的抗氧 、抗醣化 、抗醣化 營養成份高效滲透 營養成份高效滲透 營養成份高效滲透 , 達到最有效的細胞間隙傳輸 到最有效的細胞間隙傳輸 到最有效的細胞間隙傳輸 到最有效的細胞間隙傳輸 灌注入皮膚生 灌注入皮膚生 灌注入皮膚生 長點 , 細胞能 細胞能 直接獲取養份 直接獲取養份 直接獲取養份 , 達致真正的抗老化功效 達致真正的抗老化功效 達致真正的抗老化功效 。

打完之後真係成塊面除了白淨之外仲好水潤啊!個粒紅粒係打之前就有咖啦, 因為尼排詆左好多新嘢, 有D同我不太夾又開始爆粒><



美容師話我個眼圈都勁同埋攰, 所以都幫我集中按摩精華時按多左眼, 所以做完後個眼圈都淡左同埋無咁腫~不過真係連鼻翼個D紅位都好似白左而鼻上面D黑頭都好似乾淨左啊~





做完的整體感覺都幾舒服, 而且唔會覺得乾同泛紅~但就咁講可能好難表達它的不同, 不如大家也去試做下吧~

SKINIC 最新 FANS優惠:
請即click http://skinic.com.hk/edm/cover/SCBG1112.html


率先免費體驗


l   皮膚基底層分析 (價值$380)


l   SESHA 激光速效營養傳進療程 (價值$1,920)


l   SESHA 產品試用裝 (每日只限5名,完成療程後獲贈)



沒有留言:

張貼留言