2012年12月18日 星期二

史上最好用的卸妝BALM

由於我最易生暗粒, 所以我非常注重卸妝, 因為卸得唔乾淨係會令暗粒更嚴重的沒完沒了,但卸妝品的本身也好易成為生暗粒的源頭, 所以選擇好小心, 例如卸妝油我一家用唔到, 用親必生暗粒, 就算話成份天然, 又話好峴名綠茶個款卸妝油都唔得, 都係用完生好多, 而且仲令後來的SKINCARE吸收大打折扣, 而卸妝GEL, 又不太乾淨, 卸妝乳又麻煩難洗!!!

幾經波折用過RMK尼隻BALM真係幾好用,又SUPER CLEAN而且唔會生粒粒, 不過都有少少麻煩就係要先用濕COTTON PAD抹一次再洗會CLEAN D, 不過算係用過HK的卸妝品中最好的, 價位$265 都OK
 


不過當我試完尼款卸妝BALM後, 史迎最好用的卸妝哈就轉手了~


原本我只買了一盒試, 點知一試之下驚為天人!!!即刻第2日狂掃了幾盒~它質地其實同RMK好似, 但它不用加濕COTTON PAD抹面, 直接摔完面就過水, 係勁勁勁CLEAN, 皮膚不緊崩又不油膩, 非常好用!!!
由於雞手鴨腳, 費時整濕相機, 借了別人的試用相片, 大家看清潔度驚人啊!


原本我想全部屯貨先用, 但又怕過期都用唔洗, 因為一盒可以用好耐, 所以放左3盒去我間ONLINE BEAUTY SHOP買, $180一盒~
大家可以LIKE下我間ONLINE SHOP, 成日有好好用的美容品賣咖, 個名叫 " PSYCHE BEAUTY "

沒有留言:

張貼留言