2012年12月11日 星期二

偷客人相^^


我平時都會同d客人互add下fb, 大家都幾friend咖, 亦因為咁有時可以偷下相~不過我有好多係唔記得add咖~

尼排上fb見到有幾位客人已經收到之前我幫手化妝的pre-wedding相, 仲換埋fb 的cover photo, 巧靚啊~我又點會放過呢~當然要"copy"啦~haha

仲好開心, 阿新郎哥多謝我化靚佢老婆, 其實本身都條件好, 不知幾易化^^

真係估唔到落住雨影都咁靚啊~




再上一次幫之前的pre-wedding的新娘子手, 見到佢big sate放左好多我幫佢化的pre-wedding大頭單人相~勁靚law, 已經好厚顏請佢得閒send相俾我~不過佢搬緊屋, 唯有耐心等待^^

沒有留言:

張貼留言