2012年10月3日 星期三

EVENING MAKEUP~

等我又POST下D EVENING MAKEUP 先~尼位係我舊客, 多謝咁捧場, 每次有宴會都會搵我化妝, 不過我得今次記得影相LAW~
今次係為左細佬結婚嚟化妝(佢未換衫咖), 好搞笑的佢見到自己化完妝有雙眼皮竟然話一陣D親友見到佢實話早上晚上成個樣變左~不過我都好滿意今次幫佢化個妝, 個底既薄但完全COVER到佢整晚無瞓咁滯又早起的累態, 而且SHARP得嚟唔誇啊~(客人本身一再強調不要太勁,但要有神!!!)所以我覺得尼個妝同頭有嘢睇次餘,既YOUNG亦不造作~
好開心一直都有一班舊客支持啊~時不時又見返佢地, 真係佢地見証我的進步~次次都話你又多左好多左嘢~最好笑, 有時有D客人幫佢化完, 會問返我幫佢地用左咩, 要照單買返SET, HAHA睇嚟我應該可以做到位成功的BA, 如果我去做的話~


沒有留言:

張貼留言