2012年9月30日 星期日

Clinique Chubby Stick 新秋色~


 

 

 
其實我個人覺得CLINIQUE的化妝品係幾好用,尤其是眼線, 眼睫毛同唇膏, 都係我喜愛的ITEM, 只有真正好用的產品我才會帶出JOB咖, CLINIQUE係其中我會帶出JOB的品牌啊~ 
佢尼枝滋潤亮釆唇膏筆係出晒名好用, 更得到國際彩妝大獎, 每15秒售出一支!!!

佢本身糅合了乳木果及荷荷巴籽油, 所以好明顯FEEL到佢質感柔軟順滑, 而且係極度上色, 仲可以好COVER到唇紋, 因為真的好滋潤~最喜歡它的筆芯設計, 係可以畫到好靚的咀形~
而且佢出的16款顏色都可以自由混合使用嚟調配出獨一無二的唇色~
夏天時我已推有2枝的CHUBBY STICK, 尼個秋冬佢都出了8款新色~
我試了其中的3色~

 



試上手的次序係(由上至下): 10 BOUNTIFUL BLUSH, 12 OVERSIZED ORANGE, 13 MIGHTY MIMOSA



跟住係試上咀的效果~

真的超好畫, 完全不會CLICK 咀紋(我本身係勁懶唔會護唇個D人, 所以都好乾下咖~但用左雙唇都好似好飽滿咁~



我個人最喜歡橙色尼枝^^



最尾尼張用IPHONE影啊, 所以D色爆光咁~不過個唇色都仍然好顯~



3枝唇色都好易CARRY 啊~

估唔到個身秋裝未置, 唇就已經有3枝新裝啊^^

 

沒有留言:

張貼留言