2012年9月23日 星期日

飲宴makeup

剛過去的sat, 超busy, 因為一日連接2單job, 時間係接住, 無停頓, 所以timming上好趕, 以至我個pre-wedding完全影唔到snap啊, 因為太趕了!?`D人唔明點解我會成日影唔到相啊!? 首先第一個客3:30pm到店內化妝換衫出發去影pre-wedding, 我第2位客人4:15pm就到了, 咁當然要開波工作, 所以之前的客就無影到相了, 到我化完了第2位客人就飛的趕出去轉妝, 但天色都暗暗地, 我部相機影夜景係唔ok的, 所以今次的pre-wedding又要等攝影師d相啦, 希望佢今次會post d大頭相俾我偷下啦><
雖然pre-wedding未有相偷, 但我第2位化去飲妝的客人我都怱怱的影左一張再加佢send俾我的一張相~...我都好耐無影party , evening makeup的相了, 不過我見尼排多左好多人留言問我仲接唔接evening & sis makeup, 因為見我無咩尼d相...睇嚟都唔可以懶, 如果時間許可, 我點都要影返幾張留念, 或許請愛自拍的客人send返相to me吧, 老實我覺得你們自己影d相靚過我影個d law,

我尼位客人自己學過化妝咖, 所以好開心可以得到佢的認同和滿意啊~你知啦, 本身識化妝的人要求會仔細好多, 因為本身都識~
雖然只係evening makeup, 但我事前也會跟客人溝通定點化也了解佢本身的需求, 雖然事前客人告知了我好不少妝容上的問題, 但其實我自己覺得佢一d都唔難化~ 想面瘦d, 可能加長雙眼令比例上粗眉大眼點就會瘦些, 而她的大小眼真的很微啦~很easy 就ko了~之餘面上的敏感發紅由於面積較, 加上容易妝後起乾紋, 所以個底就要打得超薄之餘又要有遮瑕, 尼個就要粉底前落功夫, 所以見我上粉底前都搽左唔少嘢啊~
化完客人覺得化得對眼好靚, 面部也很立體, 其實我自己都好喜歡個她的眼妝, 望上去既有神又攝人但不刻意, 很像天生就是這樣子, 很符合去飲的身份但又靚靚~



沒有留言:

張貼留言