2012年9月7日 星期五

RE- GEN CREAM再生因子霜

原本PR給我RE- GEN CREAM再生因子霜這個試用, 我都嚇了一跳, 難度我像大肚了嗎!?事關見到它寫住淡化妊娠紋!!!......再仔細睇佢的介紹...哦..原來這只是它其中的一個功效~

佢係英國製造的天然品牌,蘊含獨有註冊特效配方PCL Liquid,當中的天然活化成分能促進全身新陳代謝、抑制及改善疤痕組織,備有乳霜及油狀, 視乎個人喜好,但2款不同質地的產品都同樣能解決4大頑固的問題:修復及去除疤痕、面部皺紋、妊娠紋、去黑斑印。因為成分天然,大人小朋友都合適使用。特別添加了具有高效抗氧的維生素A及E,均勻面部膚色及增加肌膚彈性。加強肌膚的鎖水度,舒緩及鎮靜濕疹敏感肌膚,令肌膚重獲新生,所以個夠都叫再生因子咁解~

好大的一CAN, 如果用嚟搽面, 真的不知可以幾耐才用得晒@@



佢質地似溶掉了的ICE-CREAM



其實一D都唔笠



一推就吸晒,唔覺油!






今次我集中TEXT下佢的去疤功效, 我用我後腳踭的重災區, 事關經常一穿新鞋就刮腳, 所以未斷過尾的關係, 已成了千年印記><



努力的搽搽搽, 除了中間仲最嚴重的位置仲有少紅, 其他較淡的新印其實都好返咖啦~



因為好大CAN, 我分左部份俾MY MOTHER用, 佢就用嚟搽面, 佢話都幾好用啊~起碼持久地唔覺乾~

沒有留言:

張貼留言