2012年10月14日 星期日

姊妹化妝~

我很久都沒有單人做SIS化妝啦, 如有JOB我多數都俾ASS去做, 不過如果熟客, 一D NICE的客人OR朋友仔我都會照做~好似今次的新娘子係朋友仔而且仲要係成年幾前一CONFIRM左了日子就搵我幫手, 尼D當然要應承啦~

一班姊妹大部份我都唔識, 不過佢地原來對姊妹化妝都好多COMPLAIN啊, 事源佢地都做過好多次姊妹, 都遇到好多姊妹化妝師都好求其, 整了好似不比自己整的有差...老實的而且確, 姊妹化妝不可以跟新娘化娘相題並論, 如終最多得個20-30MINS一個人妝+頭, 仔細度一定唔夠化新娘咁令人叮一聲, 不過都要注重細節LAW, 因為化妝師比一般人專業的地方就係細節位做得好~尼個都係我化妝的指標~

不過單人化成4-5個姊妹尼D我真的要好朋友先會單拖做了, 因為很累, 我自己又是有要求的人, 所以更累, 我覺得要維持品質好, 最好一個人化2-3個姊妹是最好的~但都很多謝一班客人對我的信任同支持, 個個都指名一定要我負責整~不過我都要講名啊, 你俾有限的時間內又一定要我一個整, 我真的怕過唔到自己個關, 我要有要求的,即使化姊姊~

於是今之幫好友化了4位SIS + SET了5個頭啊~好累..估唔到仲有時間影下相...寶刀未老?

要說尼位SIS, 我們真的好心有靈犀...事源我化佢時覺得她可以化得好美, 頭也可以有很多新嘗試, 所以事後就問其中一名SIS(都係我朋友拎她CONTACT方法想搵佢得閒俾我試造型...點知原來尼位SIS係一早係我化完佢之後就問我同一位朋友拎我電話想搵我試妝...哈..估唔到係我搵佢前佢先搵我啊~原來佢已經試左妝就CONFIRM啦, 但俾我化完之後又心思思~佢都有俾我睇佢的試妝相..老實..台式的化妝跟髮令她看上去老了和俗了, 但她本身的氣質是可以好好的, 而且樣子也可以做到精緻高貴的LOOK....我坦白跟她說即使不找我也請搵過第二個MUA啦, 因為你本身係易化可以化得更美麗更似自己的~




這個頭是突然臨時我搞好晒突然加的一個頭, 用了超短時間, 無計尼位SIS係平時幫我化開姊妹的MUA, 就順手幫好SET埋頭啊~



這位SIS係很重的內雙眼皮, 我沒有痴膠紙只用假睫毛就改善了這個問題,當然如果有時間不是化那麼多個的話我是會痴膠紙的~



個個SIS都話自己包面啊~幸好今次整完晒佢地自己拍照都話今次唔肥啦~



新娘子係我朋友仔但不是我化的, 是她的姊妹幫化的, 她身邊這位伴娘就是我化妝SET頭的~


 

沒有留言:

張貼留言