2012年10月23日 星期二

最近新寵, 皮膚大好^^

成日試妝化妝都有客人叫我介紹好用的SKINCARE, 因為大家都知我成日試好多嘢, 我一直都會介紹D好用同幫客人入一D好用的SKINCARE, 因為有朋友係做美客SKINCARE的BUYER, ....但至今都未試過有一個BRAND讓我如此喜歡啊, 我真的勁力推介俾需要急救皮膚的人....我D客啊!!你們D超勁眼紋有救啦~尼SET嘢內枝EYE CREAM去紋一流, 當然如果你真的強到不行的眼紋 都是請你用蛇毒個款!!!佢D唇邊個D老態紋都去到!!!
到底我講緊咩SKINCARE, 之唔係家下好興的蝸牛LAW, 不過市面真係好多牌字都出蝸牛, 但真的不要亂試, 因為有好多蝸牛成份少得可憐其實等於無用, 又加埋如多化學嘢, 用上面好似生粒粒, 因為我本身係個粒粒達人...真的一少少唔OK的嘢, 一上面即爆..連我老公都話我塊面HI下都會生粒.....所以我用到的嘢都真的可以方心,一定起碼唔會爆粒!!!
而咁多款蝸牛, 我只用NATURE REPUBLIC, 因為成分天然, 蝸牛成份也是含量最多的~..女人都係貪心, 而且要靚亦要效果快..唔係我會無心機用...於是我又加配了神仙水用令塊面可以白D通透D, 事關我連續的PRE-WEDDING外景, 真的黑左超多.....跟住...我又想瘦面WOR, 因為真的年紀大了, D臉唔知係鬆定FAT啊, 好似好肉肉咁,於是晚上又用蛇毒CREAM....結果一星期後...HAHA..皮膚好左勁多...係好到連平時都唔會讚我的肥爸突然同我講"你皮膚好左WOR, 滑左好多"連我老公都話你窕兀無爛面啦...頂..因為之前成鬼日皮膚都又紅又多粒粒..真的好似爛面咁><



其實講堅..如果唔係晚晚都勁夜瞓要FOLLOW客D嘢, 搞到個黑眼圈唔遮唔得..真的可以素顏都見得下人.....
下面就係我尼一個星期用的PRODUCTS啦~


No1 美白保濕神仙水!成份有如skll 神仙水!但價錢係3份之1!!用左一星期!皮膚明顯變得通透又白左!


一SET蝸牛SET內已包有:精華, EYE CREAM, 面霜, 其實我覺得好抵用, 成SET的價錢其實係HK只可以買到一枝有少少牌字的精華素咋, 但家下係有成3樣嘢, 要知道EYE PRODUCT都唔平咖~
內有:
蝸牛療法80%精華 Ampoule
含80%蝸牛粘液 ,能有效改善皺紋,具美白功效及修復受損皮膚的效果!含有豐富水份,帶有蝸牛強效修復能力,改善疤痕、紅斑、暗色調、彈力不足等問題,令肌膚更健康更水潤

蝸牛療法70% 眼霜
含 70% 蝸牛粘液, 熊果苷,
腺苷酸, 能幫助皮膚恢復與修復的皮膚霜, 它幫助已受損的皮膚, 還有雙重功能改善皺紋, 使皮膚更加美白!!!

蝸牛療法70%修復霜
含 70% 蝸牛粘液, 熊果苷,
腺苷酸, 能幫助皮膚恢復與修復的皮膚霜, 它幫助已受損的皮膚, 還有雙重功能改善皺紋, 使皮膚更加美白!!!



韓國個邊都有真人的試用報告啊!!!真的有明顯改善皮膚的作用



Nature Republic 蛇毒拉皮面霜
SYN-AKE的活性作用方式如同蛇毒和肉毒桿菌(BOTOX)一樣,也是通過阻斷神經肌肉收縮的傳導信號,幫助抑制肌肉神經收縮,達到抗皺、滑膚的效果。有研究指出,如持續使用SYN-AKE 28天,可減少約原有一半的皺紋,而肌膚的光滑度增加36%,難怪荷里活巨星們也對它愛不釋手




之前我一直老係幫圍內客人訂貨, 咁樣運費都有D唔抵, 所以現在將我覺得好用的PRODUCTS全放上網, 可以方便我集結拎貨, 慳返D運費, 事關下下都係寄飛機好貴咖~
請大家得閒都俾個LIKE我的新開小BEAUTY SHOP啊~
http://www.facebook.com/PsycheBeauty



沒有留言:

張貼留言