2012年8月1日 星期三

pre-wedding~

好開心見到客人好滿意地upload了相係fb~等我又可以偷相了^^我大多數客人都唔多玩fb, 所以好多時都無相睇><

ivy又係我一貫的客人taste,愛自然清雅look,忌濃妝, 所以我重點都係要化得佢young同有氣質~

好like佢尼幾隻寶貝~



 




估唔到原來尼度咁望落去咁有詩意~

 



尼度影到我set的頭啦, 雖然只係pre-weddng, 但我set的頭其實幾面都有嘢睇~
我自己都好like尼個頭~



d雨真的越落越大,唯有影埋尼張走人了, 不過神來之筆卻別有深意呢~



歡迎詢問pre-wedding, bridal,bridalmaids,evening化妝服務: chloe_skk@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言