2012年8月26日 星期日

PRE-WEDDING 茅湖山癈堡


今次的PRE-WEDDING又是一次攀山行程啊~對於我尼D平衡力體力極差的人又一大考驗, 我們仲差不多OT到黑晒先落山, 要沿無燈光的崎嶇石級山路走返落山, 都真的為藝術而犠牲啊~

初時新娘子SEND相我看時我就覺得佢好襯放落嚟的髮型, 點知佢轉頭就SEND左佢想SET的髮型俾我看, 同樣都是放下的髮型同我的IDEA一樣..HAHA..果然是了解自己的人~

有時不用帶大眼仔, 化妝也可以令雙眼好似帶左大眼仔般大

其實坊間真的好多不同TYPE的化妝師, 大家事前都好易可以RESEARCH到自己喜歡的風格的MUA, 好似我本身係偏愛韓式日系的STYLE, 真的不太好台式個D將個頭發大幾倍的髮型, 事關我自己也從事FASHION行業, 真的覺得好LEUNG 同好老氣, 但我不會全然去否定一樣東西, 台式的SET頭基本功是不錯的. 所以我也有去學過再轉換成自己的STYLE~
新娘子也是, 要想清楚自己一生人一次, 千萬不要鑽牛角尖迷失左自己, 弄得自己像登台的樣子, 新娘子的氣質應該是永恆的美麗~
茅湖山癈堡的景是型中帶淒美的~

一對新人雖然是第一次影PRE-WEDDING, 但拍出嚟的效果亦不比MODEL差~當然一班的攝影CREW兼POSE指導員都功不可抺啊~真的逐個POSE每隻手指教點放~
 



我個人很喜歡猜玩味的CROSS OVER造型~真的好鬼型, 一對新人也很喜歡~



睇完上面我個D水皮SNAP, 當然要睇專業攝影師D相啦~





好有睡公主FEEL~







 

 



歡迎查問攝影連化妝PACKAGE, 化妝PACKAGE, 個人化妝班, 現有多個優惠PROMOTION~

CHLOE_SKK@YAHOO.COM.HK

沒有留言:

張貼留言