2012年8月10日 星期五

pre-wedding 馬灣~

等我post下出差去上海前的pre-wedding outjob先, 事關我又開始堆相了~
今次終於去了婚照勝地馬灣拍攝, 平時好少去, 是因為入馬灣好多限制, 所以去親都要預一日時間啦~

kiki 係一個好祟尚自然的人, 她再三強調不要濃妝, 試問我本身都唔like化得濃, 因為真的很俗和老氣, 試問有邊個新娘會想自己看上去更老一點...

首先看看我這些不專業的snap先~

第一個景先影情侶裝causal wear先~



2位客人都很愛笑~

 



 


 





睇完我尼d拙相, 緊係俾返d專業相大家睇啦~yproduction真的好快手啊, 我未出差前只係2日就已經執好部份相~


上下的相都是同一個景同一pair主角但已經可以好唔同~



這兩張也是同一個地方, 但好似轉左季節咁~好特別~





幫好友賣下廣告先yproduction現推出左好多優惠的package, 真的好抵, 大家真的不用為budget要北上拍pre-wedding了, 現在也可以用優惠的價錢享有hk 水準的拍攝服務(我個人始終覺得hk 同大陸影的是有分別的, 一看就看得出)

沒有留言:

張貼留言