2012年8月12日 星期日

pre-wedding again~


昨天我又去了pre-wedding outjob啦, 今次2由於是下午開始, 所以可以先去我workshop化妝set頭, 之後才出發~

多謝琳, 非常nicw, 仲準備埋cake&飲品俾大家~





出發了~ 我非常怕行這種石路, 平衡力超差, 行完出晒汗. 係嚇到出汗...haha

不過d景真係好靚~





淺色頭髮真的點set都好睇~








我已經以為自己快手,攝影帥都唔弱, 勁快手已經有相睇~

好鐘意昆類有mood的相~






連客人都很滿意今次的拍攝,大力幫忙宣傳~
不過他們的package真的好平靚正, 我自己part過咁多攝影師, 除了他們最快有相, 又有heart, 又不計較(經常為求有靚相影多無計較), 又會幫手設計埋道具, 但是他們的價錢卻一點都不貴, 最貴的不過是$4xxx, 現在好似還有優惠, 除了pre-wedding, 我知道他們還推出了bb攝影, 寵物一齊影的package, 好似才$12xx
以下是他們的一些相片








幫了好友宣傳, 等我自己都宣傳下, 我本人的pre-wedding 和big date makeup & hairdo 做緊優惠價, 如果興趣請pm我或e-mail to me 查詢: chloe_skk@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言