2012年7月8日 星期日

好用眼線+MASCARA推介~

我個人化妝品方面除了最愛買同試粉底, 其次就係眼線, 因為我覺得眼影可以唔化, 但眼線一定要畫, 有同無, 對眼真的差超遠. 但成可以是眼線敗也可以是眼線, 點解!?因為好多眼線都好易溶, 而無咁易溶果D,好多又唔易畫,我都漇過不少錢啊~ 有些人會說如果只畫眼線, 點都會甩WOR, 咁就一家要搽MASCARA了, 原理就可以幫你築起了防衛牆令你D EYELINER更唔易甩~MASCARA 我個人的要求除左要唔易甩易搽, 效果夠明顯但一家要分明之外, 就係要易卸, 因為我本身D睫毛就已經唔多, 如果仲要難卸, 真的買少見少了><

現在我就要推介符合我以上要求clinique 的新品 quickliner for eyes intense柔滑濃艷眼線筆 和 lash power lengthening mascara魔法翹長睫毛液~

 

眼線筆我其實試來試去都係大路色, 因為我多數化大眼, 要大眼就係要大路色, 即係深色系啦~



d筆只用一筆就已經勁出色, 色彩非常豐潤, 而且係勁好畫超順暢~ 其實我自己本身都係用開clinique的eyeliner但就係舊版要刨個款, 都好好用但都無尼款新的咁好畫!



佢係免刨的自動筆芯, 尼種筆頭以我經驗是很好軟好滑的, 但通常易溶, 但非常意外, 它是超持久的!!!果然可以如它簡介說的"可以輕輕一描, 便可擁有達
12小時的明亮眼線"



而且佢另外個邊的棉頭既可以扶助修靚條眼線尾, 仲可以當用尼枝眼線筆畫粗用佢嚟blend作霜狀腿影, 去營業額smoky 效果~



尼個只用眼線作的眼妝, 上眼線用了炭灰色, 下眼線則用棕色~如想俐落點, 其實咁已經可以出門, 佢真的成日都唔甩~



想細緻點,加少許眼影blending, 亦都非常靚~




我好少只用眼線筆, 而不眼線液作最後防線, 因為我都幾易甩!!!但今次我可以好懶只用尼枝眼線筆 都好實正~ 如果真的要講它的缺點, 就係佢應該都會好快用完, 事關佢太潤滑, 實用得好快~



尼款眼線筆除左我試尼3個色, 都仲有深黑, 深藍, 深綠共6款都係熱門易用的顏色選擇~

眼線畫完, 就搽mascara, 我自己都好like climique的mascara, 因為佢d擦頭真的做得好好,全部都好照顧到亞洲女性比較短小稀疏的睫毛~

你可以清楚見到佢個擦頭上下邊是一長一短而且仲好交叉乎密集, 所以既可以掃到d好短的毛毛之餘, 仲可以加倍纎長而且不會有厚重同糾結~



只掃了一層, 而且係好夾過的~都有明顯效果~



依然係一層效果~




掃了2層效果, 都係無夾睫毛的效果, 但都有翹翹地的效果~



尼款mascara 仲擁有嶄新感熱科技, 不怕淚水, 雨水, 汗水, 泳池水及炎熱潮濕環境, 但卻能輕易以溫水完全卸除~尼個真堅, 上個星期六熱到痴線, 一出街 已經出晒汗, 我仲要去戶外做pre-wedding的工作, 但都一d無溶過, 但佢真的不難落law~


1 則留言:

  1. 可防水防油嗎支眼線筆..?你晝得好靚啊
    [版主回覆07/22/2012 00:45:33]防咖~謝謝你啊~

    回覆刪除