2012年7月13日 星期五

難得可以收返相的bridal相

其實我好少post我d 化妝相, 除非真的可以收到攝影師d相, 點解?因為一直都唔捨得買相機的我,是等到今年老公送我少有相機可以outjob影相呢><所以之前的outjobs只好望好心人記得俾返相俾我了, 不過老實, 唔多啊!!!唔知點解我d客大多是大忙人!!!我又唔好意思隔左咁耐又催人俾相我, 人地無義務咖嘛...所以今次真的好難得, 竟然隔左咁耐可以收返我第一次係香格里拉化的新娘相, 多謝你啊viv..仲記得我~



靚靚的媽媽也是我化的, 因為好多媽媽同伴娘又係指定我化, 所以無時間拍照都係一個原因~





沒有留言:

張貼留言