2012年7月30日 星期一

內外都要靚~

對於我這些如此貪靚的, 當然明白內外調理的道理,除了外敷, 唔會放過內服保養啦,還記得多天前香港興起呷醋減肥, 我都試過一排呢, 其實我自己覺得都WORK咖, 不過稍賺太酸要稀釋飲, 而且成份不是全天然呢, 食落肚的東西影響深遠, 所以最緊要成份要天然~

好多人以為天然果醋只有減肥功效, 因為它的成份可以消脂, 其實佢仲有養顏和抗衰老功效~不過要小心係坊間揀出天然的果醋
~ 帶有沉澱物,所以外觀比較混濁
~ 絕不帶濃烈酸味,反而其發酵麴味,芳香自然
~ 口感酸香,入喉甘醇,絕不剌舌
~ 經發酵過,所以搖動後,氣泡一般較多而持久,不易消散

自從結婚後, 我爆脹不少, 現在要的起心肝減肥, 由上星期開始飲返果醋, 今次飲的是"得福膳坊"最新推出的安基酸系列醪醋~ 利用沖繩特產 - 黑麴釀造,配以天然醋酸菌,經時間分解、發酵,醞釀而成。釀造過程中,更產生極豐富的活性胺基酸,是促進新陳代謝和調整體質的恩物。

 

說到活性胺基酸,人體實際上需要約20種,作為各種蛋白質的重要原料。它們提供了生長、代謝、維持生命的物質基礎。


而這款醪醋就能夠補充體內多達18-20種的胺基酸,足足接近人體所需的數量,有助促進新陳代謝及調整體質!同時亦含多種人體必須的維生素養份, 每天早空肚or 晚上臨瞓前用它附設的小量杯飲一杯就可以了,絕對適合講求健康、快捷和方便的都市人.



而由於這款醪醋是純天然製品, 所以不像我以前飲的那種超酸的醋唔稀釋都不可以入口那種, 這款可以直接飲用, 只要一天不要超出150ml,而每次只飲一杯就可以了~



“得福膳坊”的醪醋一共推出了5種不同的系列, 而我試飲緊的就是這款檸檬醪醋, 它是小朋友的首選, 所以應該味道是最易入口的, 是初嚐者詆飲的入門之選~




成分:沖繩扁實檸檬汁,黑麴,沖繩黑糖
它除了一般飲醋的功效外, 仲有改善體質,調整血壓.沖繩扁實檸檬中的特殊物質,有抗病毒、抗過敏的作用,同時可以改善局部微循環和營養輸送,預防心腦血管疾病。

聽講飲用2星期仲可以改善便秘或縮便問題, 好期待啊!事關我工作成日走來走去, 又成日飛, 作息唔定時, 真的好需要改善~

希望keep住飲下去, 可以幫下手減肥同埋真的可以清下便便啊~

1 則留言:

  1. 會唔會好甜呀?幾錢呀?
    [版主回覆08/03/2012 09:49:48]又唔覺, 因為我尼款係lemon味,你可以去website睇下~
    http://www.dakfok.com.hk/products_detail.php?id=48

    回覆刪除