2012年2月2日 星期四

草本養肌篇

上一篇分享左草本護膚的入門篇, 當做好清潔唔少得就係要幫塊面施肥-敷mask~~~敷左咁多年MASK我自己真心認為大多的mask質數確是一分錢一分貨, 好多平價的mask其實只不過敷個片刻濕潤了皮膚的表層, 過後其實同無敷無咩分別...不過也不盡然平嘢無好, 就好似韓國面膜專家MASK HOUSE天然草本系列, 四款全線升級的MASK~首先我真的要對大家講, 因為我平時只會敷幾款特定的MASK甚少留意其他牌子的MASK, 於是當收到尼幾盒MASK時係完全唔知道幾錢, 就在好持平的態度下去試用...結果試左幾片, 發覺無論吸受度, 紙質, 同敷後感相當不俗, 於是SEND E-MAIL問下PR這些MASK幾錢...哈...點知原來相當抵用價, 只不過$68一盒/5PCS ..但有如此質數, 非常超直~ 密敷都不肉赤~



尼4款MASKS分別有以下幾款:

1)白.亮采-五加蔘美白淡斑

含雙倍美白功效, 能阻止黑色素形成及預防色斑. 多種韓草精華, 能促進臉部血液循環, 加速28天新陳代謝的週期, 使肌膚更明亮照人




2) 潤.豐凝-當歸紅潤袪黃

促進面部血液循1, 收行氣活血之效, 能掃除面部黃氣和暗啞等問題, 讓肌膚氣血充盈, 白裡透紅.






跟住介紹嘅尼2款就係我最喜歡的~

3) 水.漾澤-冬蟲草補濕鎖水

 蘊含珍貴韓草精華, 其持續保濕因子更能深入面部細胞, 鎖住水份, 使臉頰彈性倍增, 晶瑩剔透

.


4)活.煥妍-韓蔘活化肌膚

升級韓蔘活膚修護面膜更能促進肌膚自我更新能力, 使暗啞肌膚恢復光澤. 韓草精華能有效緊緻面部肌膚, 撫平細紋~
這款MASK真的有很好的修復功能, 原本爆粒的傷疤係連敷2日下, 明顯退卻不少~
 




無論係 韓蔘, 當歸, 冬蟲草定五加蔘,一打開包裝, 都可以即時聞到濃郁的中藥味. 而今次尼個系統的MASK已剔除各種容易引起敏感的原素, 調整至安全的黃金比例, 全面強化滋潤功效之餘, 肌膚亦不再引起敏感, 敏感肌的美女們可以放心用了~


全新的面膜系列添加最新引導活性成分, 令精華倍速滲透肌膚, 使護膚效果顯著提升200%





上面後發現是我最喜歡個種薄透的MASK紙質, 原來升級版用左更高質日本面膜紙,令貼面度大大提升. 據我多年敷MASK經驗,尼種質地係特別易吸受~


1 則留言:

  1. 個韓文大字明少少,補濕,美白(?),草本(?),人參
    [aShlEy回覆02/04/2012 21:55:58]哦,估錯哂...
    [版主回覆02/04/2012 14:20:35]如果美白係得第一個款!不過我最like第三同四

    回覆刪除