2012年2月17日 星期五

久違了的教化妝~

早排我之前幫化過妝的客人搵我教化妝, 初時我都有點superise, 因為我好少教人化妝,以前未有自己workshop時, 我反而有教, 但限地區教學..haha....之後開左workshop, 公司主力由我partner教專業化妝course, 自己太忙反而無再教尼d個人化妝班, 不過昨晚好順利的上完一堂後, 親眼睇住別人學識化妝的樣子真的令我好開心啊~可能因為我的職業全是跟扮靚有關.特別鍾意同人分享扮靚心得, 如果對方覺得受惠, 我就好有滿足感~ 希望我教的朋友仔(我從來都無當你們係學生, 只當係朋友仔咖)真的可以掌握到化妝的技巧, 可以幫自己化得靚靚, 有唔明可以隨時問我~


1 則留言:

  1. chloe你好, 我有少少關於遮毛孔既問題想請教一下, 我2邊面頰有好多明顯的毛孔, 但我己經在上foundation前用咗遮毛孔既base, 但毛孔仍然是得明顯. 應該點處理呢?見到好多人化完妝後皮膚變得很滑溜,好似冇毛孔一樣, 真係羨慕
    [版主回覆09/03/2013 16:42:06]hihi~由於yblog就close, 現會搬去此專頁update, 請多多支持呢~^^ https://www.facebook.com/chloesheung?ref=hl
    [版主回覆03/12/2012 11:30:02]其實化妝可以遮到的毛孔只是比較淺層的, 如果已經她深或者好似凹凸洞那類, 是不可能完全遮到, 如果你要影相看不見用日光or打燈都可以, 但真人一定望到, 但如果只是淺層的毛孔粗, 是可以遮到的, 好似我自己都是面珠毛孔粗的人, 我是會上妝前一定做好保濕先, 再局部用遮毛孔product, 我喜歡用rmk那款"令"身的遮毛孔base去遮, outjob也是用它, 如果有時間想再好點, 會上完liquid foundation後先用mac白色個款專遮毛孔的碎粉(佢好似都出左款pressed power, but未用過但好似幾方便)薄薄掃係遮完的毛孔位,再上normal碎粉. 咁d毛孔就好似隱左形, 但都係個句, 如果好凹凸個d內裏又有黑頭粉刺個d可以改善的空間有限, 因為化妝只是用色澤的光陰去遮蓋, 但如果本身個形態太大根本就不可能, 如果真的做到只限影相(可以執相)

    回覆刪除