2011年8月30日 星期二

超推介motives~


3個月前表妹為我帶來了以下的產品, 我用了它們3個月, 帶埋去honeymoon又出埋outjobs, 已經深深愛上尼個牌子, 由於發現自己成日需要補貨又多朋友搭單買嘢, 決定keep住長訂, 而最平的價錢係直接係美國買, 當然如果可以撞啱我表妹返港, 就更抵可以平多轉運費, 不過就算計埋運費都較幫香港seller買抵, 同埋d貨齊好d~

 

大家有興趣可以去佢usa website睇下~


亦可以去香港seller的website比較下


而我自己就買開以下的皇牌產品



個噴霧定妝, 效果真的不俗, 我拎左去杜拜旅行, 幾乎平均溫度成4十幾, 都可以唔多溶妝, 而且去studio幫model噴, 咁多射燈照住都ok long lasting~

同埋尼個我用過最好用的case





(尼個香港seller都無貨)

而我聽美國個邊的化妝師講佢d眼影好好用, 而且係拎過獎, 所以都會入


分有glitter, metallic, shimmer, matte, pearlized, velvet 質地 非常pro


Motives®眼影粉的主要好處:



  • 色澤持久度極佳,不會溶化或皺摺,讓你的眼睛時刻明亮動人
  • 色澤均勻、柔滑細緻,打造閃亮眼妝
  • 將光線折射,有效淡化細紋、瑕疵及色素沉澱,打造無暇妝容
  • 自由組合炮製柔和、自然或誇張的妝效
  • 不含苯甲酸酯、香味及油份

***其實仲有好多好好的嘢, 因為佢係一個專業化妝師用的化妝品牌, 價錢亦不太貴, 我亦長期用開, 如果可以一齊代購就當慳運費~

 

 

***我只收返us website上的標價, 而運費就按要數量大家share~

有興趣者請e-mail去 chloe_skk@yahoo.com.hk  註明代購motives

1 則留言:

  1. 另外想問你,個case 你仲有無貨呀? 我想要一個呢^^

    回覆刪除