2011年8月28日 星期日

廣告化妝+好物推介

婚後都抖了2星期, 要開始收拾心情工作了~昨天又開始我零晨出發的副業!!!幸好休息完復出的第一job都幾順利和開心, 遇到的都是很nice的合作伙伴和靚靚的俊男美女~



不過因為要後期加入電腦效果, 所以大家都唔知最後的出來的效果是怎麼樣, 希望到時廣告出了, 工作人員會send回條link給我欣賞~


 


baby為什麼可以如此天使面孔,魔鬼身裁!!!



和型男合照….有點害羞啊!!!


 


Model就是model,穿什麼, 隨便擺個pose都霎是好看~


 


!今次outjobs我取出的自組palette又一次人見人愛, 無論models定工作人員都大讚方便實用~而且外型仲幾pro~



其實我的眼影搬過好多次家了, 膠盒, 鐵盒不是太重就容易令d眼影跌出(因為我outjobs多數拉喼, 很多時真的鄧碎不少眼影的)但這個新家因為非常貼服, 可以完全holdd眼影!!!最緊要是輕,!!!所以大愛!!!最可惜是shu的新版眼影胭脂竟然悄悄地縮水了, 令我不能完完全全地用盡所有位, 不過如果全放新版, 應該可以放滿整盒不用浪費位置~ 朋友們見我個palette如此靚仔, 搞到大家都想要(我朋友大多是化妝師啊), 所以原本我只想買多個自用, 但現在因為已有6位朋友也想訂, 既然都要給運費,就一次過訂吧!咁可以慳少少吧~因為我係唔識計數的人, 所以一直怕搞團購,  為左易計我會先收到個case本身的售價US12(大家可以打MOTIVES 去SEARCH佢個WEBSITE), 貨到左再大家SHARE返D運費,希望今次順利~


1 則留言:

  1. 點解我上完個網但搵吾到呢個盒既?><我好想要..即係hk幾錢..運費是多少
    [版主回覆06/24/2013 10:14:04]http://blog.yahoo.com/chloeskk/articles/1229896
    現在會開一團購~
    [版主回覆03/22/2013 15:07:01]尼個已經無得賣啦

    回覆刪除