2011年8月19日 星期五

婚禮的點滴

懶人之花嫁...終於係今個月頭8月3日順利完成了~場景, 所有的安排都得到很多人的讚賞, 更收到很多遠道而來的親朋好友說從未去過一個婚禮是如此的開心FUNNY...真的老懷安慰!!!也有些人估不到我如此懶懶閒準備, 係LAST MIN先整個RUNDOWN...都可以搞得如此不俗, 其實全靠我有班好姊妹兄弟幫手...再加上我也真心真情咁同大家SHARE我尼一日的喜悅, 只要出自真心的事就一定是最打動人的, 反而一切太人工的準備, 整個婚禮會很像一場表演,所以我一直都主張只請真心好友一同來見證, 賓客都是貴精不貴多, 咁樣先會最高興..^^好可惜當日我自己係無影過相,而攝影師D相未收到啊..不過真係要讚一讚阿LUN尼位年青攝影師得到我全部親朋好友的讚賞, 有責任感,不怕辛苦, 而最重要影D相同整D SLIDESHOW, VIDEO都整得非常精彩給了我們一個非常非常難忘快樂的回憶, 連阿大少都當日一返到家和第二日一起身就再翻睇又翻睇返D DISC...,勁!!!...雖然我未有相住, 但都可以偷下周遭朋友們的相片分享下~


專登去MUSE買嚟放於RECEPTION CANDY JAR的朱古力~



很受歡迎, 只食剩少許~





因為當天有上小朋友嚟, 我特登賣了些泡泡水放於RECEPTION做裝飾之餘也給她們玩, 怎知太受歡迎!!!原本夠分的泡泡水一下子都給小朋友拎去玩了, 點知後面來的小朋友沒有得玩~其實我買了回來是忘了影相的, 唯有上網COPY類似相, 可是找不到一樣的, 我買的那款再靚D,是樽口綁有紫色小蝴蝶結~ 



除了這些, 我整的簽名筆也深得小朋友們歡心, 一早已看中了,跟我媽說, 婚禮完結時,可否給好們一枝^^自己整的東西能夠得到別人的真心喜歡, 那種喜悅感真的很大~


上頭和結婚當日的彩色湯圓仔全是出自我阿媽同阿姨的親手製作, 所有人都覺得好靚好好食, 連攝影師都說影相好靚, 所以係我們的SLIDESHOW都會見到阿LUN影的湯圓...更加出色^^






全靠我住旺角的好姊妹晨咁早到花墟取花, 大家早上才有如此靚靚的新鮮花用~



BUT可皆當天有2樣失魂嘢發生, 一就係尼個花球早上用完庇後留左係屋企, 第2樣失魂嘢係早上化完妝後MY MUA兼好姊妹特登為我準備的晚上用的頭飾寄存在的那兒,而我TOTALLY將它FORGOT了在家...BUT NEVERMIND....大家的應變力都很高啊, OF COURSE 完滿SOLVE PROBLEM啦~


雖然整個婚禮事前我都沒有跟兄弟姊妹開過會,傾過要做咩(尼個亦係的D姊妹稱之為神奇之處, 竟然係無開過會)..因為我相信最有效率的莫過於分工, 一人負責一樣, 全力信任她就好了,結果証明這是很明智的決定, 一早就託付其中一位姊妹負責遊戲環節, 結果她做得比我預期中還要好!她設計的遊戲, 令在場的人不但玩得很開心, 連睇的都笑到爆!!而且很感謝她親手DIY了如此精美的愛的宣言~





早上化完妝, 等表新娘時跟姊妹們的自拍, 可惜漏了一個啊~奈何你剛好整緊頭啊BABY@<





我跟好姊妹兼MUA好PARTNER的CHOK樣自拍~MANY THX U BABY, 專登中途搭機返嚟巫日就係為我婚禮..你第時結婚, 幾遠我都去啊!!!



尼個就係去到會場發現漏左花球, 我個WEDDING PLANNER即時幫我訂的新花球...超平靚正, 早舍咁抵, 一早咩都你幫我訂啦!!!





等候MATCH IN時YUMI幫我們自拍~






當天的請的朋友真的不多, 老實說人大了真的很難識到朋友(I MEAN真朋友, 不是非不猜忌可以無私地說話的是為真朋友)所以很開心可以係尼個人海茫茫的網絡世界識到尼班啱KEY的好友~我依照信奉朋友貴精不貴多的道理咖~


暫時未發現有其他敬酒LOOK的相(這張相是COPY好友MI的) 其實我很喜歡個敬酒LOOK!!!頭上是我至用過最貴的頭飾, 事關忘了帶頭飾, 唯有用了原來用作頸飾的真金花花鍊, 好彩有條咁FANCY又唔老土的金鍊可以用咋~


我們一眾新界西好友於送客時合照, 感謝你們的賞光~





P.S我的賓客朋友全是靚女呢~ 親友們都跟自己未婚的子女說你們第時結婚時會否好像表姐的婚禮那麼熱鬧開心兼有那麼多靚人呢~哈哈


稍後收到相再跟大家SHARE 啊~


差D FORGOT要讚大舞台的SERVICE絕對一流, 之前於網上聽過的流言批評完全沒有發生~


1 則留言:

  1. Scott Smarties Kizzi2011年8月20日 上午9:36

    依,最後無拉布呀?
    [版主回覆08/21/2011 22:52:00]無啊~最後真係太懶..只集中整靚左個RECEPTION

    回覆刪除