2011年8月21日 星期日

令人"try. believe. love"的體驗

闊別了一段時間沒有去events, 因為大多events都就唔到時間,而且如果本身我就知道該產品不適合自己的也會回絕!所以好開心今次可以出席到一個不俗產品的event- bare escentuals~ 它的slogan 是try,believe, love對我而言真的很切合, 事關我係minerals產品上真的跌交很多次.....minerals本身提倡不修皮膚的concept對我這些易氐粒粒的人士來說是有莫大的吸引, 奈何過往我試過很多(平高都有很多款)不是難control, 就是不貼, 不持妝易溶...etc...令我覺得minerals有點好"睇"唔好用~ 不過鑑於bareMinerals係全美最受歡迎的minerals 產品又重燃我對minerals個團火.....其實佢之前sephora有墳過, 價錢以minerals嚟講係優惠價之選(但因為當然佢無咩詳細解說點用, 而又咁多隻色, 所以令我卻步, 不過現在它已成為資生堂企下的品牌了, 由了詳細的演繹解讀, 當堂吸引好多)


幾多色, 所以點少得專人幫忙揀選~現在有d專櫃, 真的好好多~而且真的價錢不貴, 可以對自己皮膚好d, 試問有幾多個牌子即使是minerals會大聲講唔卸妝也可以的!!! of course我會卸啦, 事關就算唔化妝,成日都有汗同油脂啦, 不過即是說它的產品不會做成堵塞毛孔的影響~good!!暗粒人士的佳音,而且持續使用還會改善皮膚~化妝最大的享受莫過於同時可以令膚質變得更好~



bareMinerals必試的basic set



大會要求大家淡妝出席,方便可以即場試用上面啊~


佢尼枝moisturizer真的好好用, 可惜hk未有得買住, 我要想辦法買枝返嚟outjob用先得~


個texture同上面個效果真的不俗~



跟住上尼枝primer~



都幾好推, 同埋裏面有我很喜歡的珍珠粒子, 上完面個效果好滑~



開粉底了~只面3個洞如cappuccino面上的少許的朱古力粉份量就可以了


wow, 有專業mua幫我上shading同highlight~塊大面即時立體了


佢給我們試的定妝粉mineral veil是有點令, 不過效果come out我覺得ok wor, 膚質望上不錯, 不過佢都有matte的選擇~ 可能坊間其他minerals的產品如此易溶妝不持久就是因為他們不是專做minerals沒有完善一整套的配套products所以有欠完整, 效果就沒那麼好了~



眼影色很漂亮, 百頭就有一大盒, 很抵!!!


唇膏, lipgross色也很大路易用~


要化好成個bareMinerals只需3個steps, 就係swirl, tap,beff, 基本上由底妝至全妝都不離尼套手法~



yeah~用bareMinerals上好全妝,影返張相先~個妝好natural啊~



沒有留言:

張貼留言