2012年3月2日 星期五

係人地的廣告度見到我d妝啊~

wow..上上下網, 突然見到自己化過的作品相wor...呵呵..原來係平時成日搵我的攝影師用左其中一張我本人都好like的相整左新的rate card, 尼輯相話時話都可以算至今我未見過的feel, 我都好like, 其實除了清一色個種pre-wedding, 不妨也來點特別有character 點的, 這樣才有屬於自己的感覺~



順便再望下佢其他service都ok抵玩wor~




我仲知道他們現在仲一條龍service有包埋整個人囍帖, 簽名布, 相薄, 人型紙版公仔, 舞台人名牌及感謝咭連相套設計, 全部有專人design 負責, 務求tailor made一個專屬婚禮...可惜我結左婚...如果早d推出, 我唔洗分咁多間整..好煩!!
 
anyway, 好開心你們越做越大~



沒有留言:

張貼留言