2012年3月1日 星期四

妝頭

雖然幾乎每個星期六和日都在勤力地outjob,但我都很想珍惜平日的晩上如果可以也抽空練一練!但不知是否我近年懶於update makeup blog!都幾懶搵model,幸好要練頭時,有長髪靚靚的celine幫手做model,啡髪真的很好,估吾到你看似普通長長髮,竟暗藏幾個轉!









而妝頭就有我的好姊妹polly幫手做model,你真的要快d留長d頭髮了,好開心傾左成晚知你過得不錯啊,但我好想你結婚時可以做返你姊妹law!不過真心尼排幫人痴膠紙痴得多,真的痴得越來越自然!Polly 仔,你依然係我的頭號model 啊!




如果大家有時間亦有興趣做下MODEL俾我練習, 不妨留低個人聯絡資料~THX

沒有留言:

張貼留言