2011年10月20日 星期四

私伙好物推介~



好久都沒有分享好用物品, 這並不等於我沒有敗家哦!!!我尼d努力促進社會經濟的清費力旺盛份子...真的生活在赤貧邊緣都繼續買,買,買~哈哈哈..

以下入手的物品全都用了over3個月, 真的很好用 ,只是一直沒有時間寫文, 今次要一次過跟大家分享~

1. 不知為何年紀大左, 眼皮開始會出油, 眼光又成日標淚水, 所以好容易溶eyeliner (only返工個段仔路都已經溶了), 眼影又會化左d褶痕位出嚟~ of course mac的paintpot都唔錯幾控油持久...but真的很乾吓..幾難推, 摔多幾下, 分分鐘眼皮都摔鬆.....很好推的太多唔係好防酒防水..at least for me已經唔ok, 於是我買左尼粒eye base用~ 超讚!!!




它超好推, 好似偏潤少少的遮瑕膏質地, 但比遮瑕膏薄透很多!!!, 而且很愛它薄薄的skin color 可以做眼皮打底連修飾本身的暗沉位, 香港十個9個的人眼皮都係黑黑暗暗的, 幫人化妝時會用粉底 and 遮瑕膏遮下佢, 但自己化妝一各懶...同埋鍾意用越少粉底越好,所以我唔會遮眼皮,而直接用尼個eye base ,一用左上去就等於好似你見d星級化妝師好鍾意先用brighter color的眼影(白色.米白色個d)打個底先的效果  


你睇下明顯用左的眼皮位係bright 左, 我會連眉骨都用埋, 慳埋打亮眉骨位, 請留意它是bright左而不是令左, 它沒有閃的~




第2樣要推介的是我目前用過最好用的卸娘產品, 因為我經常爛面, 所以對潔面product的訴求是很高的, 入手前我已經reserach過好多comments, 而且我睇過好多專業的美容書就話過對皮膚最沒布傷害的卸妝潔面product 分別就是卸妝霜 and洗面皂, 它們的製作同原材料是沒有那麼刺激皮膚, 最適合易氐粒粒的人, 而那本見解很中肯的美容書仲寫尤其卸妝產品的質數跟價位是成正比的, 沒有得平靚正, 至少都要over 200的才是可以用得上面~
於是幾經評審, 我決定買rmk, 因為價錢各方便都達標~

 

我仲加了$30買佢配套用的雙面cotton pad,一邊細密d,另一面係網紋, 可以用的時候連用做埋磨紗, 而且仲特別乾淨, 好啱我尼d super lazy people~




用了成3個月都仲有大半罐未用完, 其實真的很抵用, 再加上它真的很溫和, 我可以開眼去卸妝就完全不嗱眼, 就証明它是多無害, 而且仲好香~好relax~

第3樣就係介紹尼舊純天然的橄欖洗面皂, 不過香港唔知賣幾銀, 但如果有機會去外國真的要大量入手,因為真的很平才三十幾蚊, 但超大舊, 而且很好用, 又天然嘢, 而且因為係
橄欖,所以一d都唔乾, 其實係香港千色店我見過賣皂尼間shop"L"字頭好似個法文,專賣香薰, 天然skincare...不過都幾貴, 一罐磨紗都成500


第4樣握介的係我一位超索美容達人介紹俾我的mask, 我尼位friend完全睇唔出已是一個孩子的媽媽級人馬, 皮膚比十多數的女孩還要零瑕疵!!!好真的一位專業美容達人,市面上所有facial, 醫學美容她都試過~所以有什麼好和不好的她都知道, 所有坊間話好用的skincare不論幾貴她又用過, 所以真的十分佩服她對美的執着~由於她對美的堅持和精益求精, 以下的mask就是她於我結婚前超級介紹我用的mask, 尤其尼款魚子mask~

 

結果我尼d超懶人都乖乖的連fu, 真的很不錯啊, 連我化妝師都說我很好上妝, 個妝整天都很貼~而且我連去杜拜尼d超熱地方都帶埋佢, 就係因為晚晚都fu, 所以成個旅程又去沙漠又晒太陽都一d無變乾, 連d團友都覺得我好犀利又唔洗補妝, 但個妝係唔甩咖~


其實我又好多款係手, 不過我因為懶都只係用左魚子同透明質酸, 而魚子一早fu完啦~近排天氣好似dry皮膚又開始嚟料我又拎返佢嚟fu, 皮膚又開始好返啦~






其實佢有d似dr wu d mask 的設計..都係咁薄很好吸受, 我很怕個d好厚 fu極都好似唔吸收~誠意推介俾個d準新娘用, 尤其重要日子前幾日連fu, d皮膚真係好full of energy 咖~





4 則留言:

  1. where to buy swiss po mask, thx.
    [版主回覆10/25/2011 13:38:54]尼個係我朋友間美容院代理咖!如果你想買又吾急的話等到11月可以6折買到d mask!因為我約左個fd high tea 順便叫佢拎左d mask俾我,佢俾我可以有staff price 平好多呢~你睇下要吾要啦!

    回覆刪除
  2. 好呀, 我等呀, 如有請致通知我吧, thank u so much, hehe, so happy
    [版主回覆10/25/2011 14:39:13]But which one u want ar? And how many? $139 per box

    回覆刪除
  3. i want swiss hydrochloric moisturzing mask , thx , one box set

    回覆刪除
  4. Hi I am Frances, I want 2 boxes Swiss Pro Swiss Caviar Collagen Lifting Treatment Mask and one Motives
    [版主回覆11/14/2011 14:59:21]hi~the motive eye base all was sold out now but the refill will come later~
    And the Caviar mask just have 2 stocks left now. When will u like to pick it up?

    Pls leave ur email to me ? or PM me to told u the mobile no and price^^

    many thx

    回覆刪除