2011年7月17日 星期日

casual look~

人生太多事情想做但時間太少了~所以我常常都抄埋一碟咁做~例如裝身就係~我是一個很喜歡shopping買衫扮靚的人, 可是我又沒時間精力去搜羅我連行街都係要順路先行….所以近年都係幫人幫店入貨時順便自己也買~hehe…我又有新衫可以着去honeymoon~


全身都係平嘢!!!不過很好襯~新入手的紅色belt有點石成金之效, 而且喜歡它的粗度是比一般粗belt窄身些, 好啱我尼d腰短人士, 街大部份的粗belt太闊了, 我carry不到><


一件過的長t-shirt dress, 既可以着瘦人又方便, 不用襯^^趕出門perfect之選



嫌普通加件秘密武器- 墊肩top~



超級鐘意尼件墊肩打底top, 網面布料, 超透氣,打底唔會熱同埋夠薄, 而且小shoulder pad係可以拆除, 咁如果穿但領衫, 同佢作一件打底, 露出小小網邊領, 係幾有款的~



其實加左墊肩後, 成個shape會更加修長同瘦dd!



要自拍snap shot真的不易啊!!!不過都有樣好就係可以影得自在d^^



沒有留言:

張貼留言