2011年7月4日 星期一

訂埋紅酒了

上星期日出開旺角順便想完成埋酒尼個項目, 事關我覺得join大舞台酒水要埋紅酒的話要成$800一圍係超唔抵,貴了$200一圍, 暫定22圍即係要俾多至少$4400.... d酒又唔係好飲, 再加上成18圍都係長者唔飲個喳.....極度唔抵join...於是決定自己訂酒...上網research之後決定去幫襯有得原價回收用剩買多了的紅酒的新翹行-sun's talent(係金都隔離)


值得一讚他們的service很好, 無論你訂幾枝還是幾十枝, 他們都一絲不糾地招呼同俾左好多實用的意見給你, 絕不會為了要賺多錢而hardsell你, 以我為例, 我真的不好飲酒, 最好係近乎果汁般的酒就最啱我(of course咁就唔係酒啦)!service我們的職員很用心的由最light去到最濃的,層次不一的介紹給我們同埋俾我們逐一去試..佢都suggest我們請飲的紅酒首先要過得到自己才可以過得到人, 所以自己都要飲得到為佳...所以我尼d飲酒 bb 班..試極都係覺得第一款最light 最fruity..haha亦係最平個款最好飲...無計..貴嘢我反而覺得好難入口...結果好抵咁以$49支買左30枝酒.個職員仲怕我們訂多左.係咁問會唔會十幾枝就夠, 幾老實~totally $1470(包免費送貨)比join 酒水平了二千多..而且只要訂多過12枝, 他們可以原價回收返最多8枝...but 我估飲剩都應該會留返自己飲, 事關仲平過超市買又好飲d, 而大少平時都飲下紅酒ga, 因為怕飲啤酒有肚腩~


順利完成後原本想去下一站買2枝烈酒...點知休息...又要再搵日平日嚟多次旺角買酒


1 則留言:

  1. 嘩~你呢個資料好有用~ 原價回收好實用
    [版主回覆07/06/2011 16:42:00]係啊!真係幾好咖, 同埋好合乎budget~

    回覆刪除