2011年7月13日 星期三

我都有湊下淘寶熱~

好多準新娘都喜歡上淘寶大淘結婚用品, 其實我都有上去research, 不過幾經思量, 我自己要用的嘢係淘寶買又唔係慳得多, 但又要蒙受風險!!!所以好多都係現買..唯獨係尼樣真係係淘寶買就算連運貴都係香港1/4的價錢唔淘唔得!!!


我係香港一d蜡燭批發見到最平的中size都要成around四十幾一個, 而且仲要平日的6點前去到買(因為係工廠)好果唔係要寄, 即又要加運費幾十蚊,因為重><….如果香港太子花墟就賣緊最平$78一支…wow….咁我起碼都要3..即係要成差不多3….好唔抵law…做裝飾咋!!!….我要求好簡單, 只係要match返我其他嘢要用紫色結果上淘寶…rmb$18…3law…..抵到爆連運費都未買到一支hk的中size!!!!


而且店家仲好貼心地送左3粒配色的荼燭給我, 好啱用!!!因為我又係煩惱緊只係想要3粒尼d, 但一買又要買成pack..好漇….家下慳返….感覺上淘得好抵^^成功^^


唔知點解紫色影相出嚟繳左藍色...我企圖想tune返真實顏色..果然我真係唔識執相...較唔到原身


總之真身係似下面相的色啦~



沒有留言:

張貼留言