2010年10月11日 星期一

outjob中也可以敗家...=_="""

剛過去的10件10月10日是個特別的日子..所以無懼天雨也有很多新人在當天完成他們的人生大事呢!!!.....我也有幸去淺水灣湊個熱鬧呢~


話說我都真係好耐無隨團出過outjob..經常自己一丁友出job的我..終於再一次感受到尼種浩浩蕩蕩的陣形呢..當中不乏我很喜愛的友人啊^^


說到婚宴的妝容..我本人都很喜愛淡妝..哈..估唔到今次的客人喜愛淡妝的程度更甚....不要假眼睫毛..不可太明顯的顏色上面...etc....無問題..最緊要係客人喜歡



雖然係化淡妝但也要化得無瑕肌啊..同打好個輪廓呢..不過當日實日化了6個..後來的實在已經沒有氣力拍照了....



酒店房望到個靚靚海灘咖



幾陣容強大


之後去露天証婚..好浪漫的場地呢..包保一生難忘



 


中段食lunch的時間...我竟然都敗左一堆嘢返嚟...感覺好無奈...



尼款碎粉係局部打底用, 可以柔化毛孔



跟住尼個想買左好耐的礦物粉...事關俾下面個後片燒着左




http://www.youtube.com/watch?v=fuDZJgdvqrA


我仲買圭個配套用新出的濕粉掃用..超好用..快靚正


經過一次出新娘化妝, 竟然有新娘想要大紅唇之後...即刻買返支紅唇lipgross備用先..尼古係新出..唔洗用唇膏打底都好出咖啦..靚



 


就係咁....原本好攰..買嘢的過程..好似飲左紅牛咁...能量值突然又升返晒....再嚟過...女人就係咁神奇的生物


p.s誠意推介cwb恩平道的mac.....好少遇到mac的ba係咁helpful又nice咖


沒有留言:

張貼留言