2010年10月10日 星期日

滲出fashion感的pre-wedding shooting

好耐都無POST我D OUTJOB相啦..因為真係太忙啦...我好期待今個WEEKEND..終於可以放返一日假啦..


今次我要大家分享下近期我幾鍾意的一輯PRE-WEDDING..事關一對新人都同屬時裝界工作者...想要的效果同平時常見個種例牌風格好唔同..我自己反而幾鍾意尼類非工整式的PRE - WEDDING..你們又點睇呢~


同場加影..客人家的可愛狗狗..你也想我幫你扮靚嗎?



勁似MV



新娘同新郎的要求第一個造形係要自然同淡妝..(我最愛自然妝)..化完新郎哥也讀啦...深深明白咩叫女為悅己者容~



影完日景, 跟住就去一個獨一無異的景點拍攝...就係兩位做嘢的地方啦..真係好特別啊~


第2個造型就更貼合一對新人的STYLE..非常有型..滲出絲絲FASHION感.....


所以用左黑色SMOKY EYES 去襯返個造形, 頭都係要KEEP返簡約...唔係就好娘咖啦



專業相就分享到尼度先...因為實在太多..要給客人保留埋D神秘感...不過仲有我的少少隨意拍的花絮相



 


P.S 如果想拍一輯既經濟又難忘的 PRE-WEDDING 照, 我誠意推介YPRODUCTION...它的價錢是難以想像的優惠呢~


http://www.facebook.com/home.php#!/group.php?gid=120782527961619


沒有留言:

張貼留言