2012年4月29日 星期日

我也來湊韓風

近日不得不提我追劇追瘋了, 而且還要是韓劇, 大愛屋塔房王世子, 超大愛, 也很喜歡劇中奸角的打扮, HAHA....所以好似轉形象, 要成為韓系打扮, 必備GOOD FITTED 西裝, 雪紡輕身上衣+高腰短褲, 而且一定要攝入穿, 因為韓系打扮是強調修長比例, 所以一定要顯出上短下身的物形~
自己轉形, 當然也會幫自己的ONLINE SHOP 入貨, 所以以後我的店也會賣韓衫了, 不過是千真萬確COME FROM KOREAN的靚料衫, 係由專人每星期到KOREAN採購的~





尼種裙形的高腰褲我搵左好耐, 香港係搵唔到啱心水, 因為它高腰得嚟, 後面有一後橡根腰頭, 所以不會BID 肉, 而且橡根不厚唔會凸, 但佢又不會露肚腩(我本人個腩唔細, 但一直好想試尼種有打扮, 但好褲難求啊)果然韓風衫都係要去返韓國入, D CUTTING先OK~


沒有留言:

張貼留言