2012年1月13日 星期五

pre-wedding shooting

其實都上年11月的outjob, 不過近期我先偷到相啊~偷到已經好lucky, 我有好多outjob都係偷唔到相咖, 要怪就怪自己不難又化到妝又影到相, 所以要有相for reference真的要靠運氣跟耐性去...........等~

首先好多謝攝影師Ryan介紹呢~super開心的已經是第二次他介紹給我的客本身已book了big date的mua, 但都轉左搵我做她們big date的mua, 尼個真的是我的榮幸, 而且非常感謝你們對我的信任把重要的一日交給我~ thx

由於我們team的姊妹化妝, 質數非常有保証, 所以有好多新娘子都惠顧了我們的姊妹親友化妝package, 當然如果本身是join了我們新娘化妝的客人再加化姊妹化妝會有些優惠啦^^

係度都幫我我老友Ryan賣下廣告先, 他是一個很有HEART的攝影師(即不太計較金錢), 所以他的影相PACKAGE都好優惠但一點都不馬虎, 我跟過仔幾次OUTJOB絕不欺場, 完全瞓身影, 我知到好多準新娘都會想影好多PRE-WEDDING氖留念, 但下下都幫襯大公司影確是很傷荷包, 所以如果想影返輯有MOOD D但又不太貴, 可是有可以有點不一樣的PRE-WEDDING 可以試試Ryan 啊~
 

沒有留言:

張貼留言