2011年12月24日 星期六

我的名貴盒子~

今年的年尾我簡直忙得不可交接, 連過冬前還急急的飛了去上海出差3日, 但出差前我卻是已經2個星期沒有放過假..都在不停outjob....真的有點覺得已經耗盡所有energy....就係我出完差, 第二日頂住疲憊心靈返工時, 枱頭一個搶眼的shocking pink 盒子當堂令我醒神晒...收禮的驚喜感跟拆禮物個份期待感確然係會令人正能量激增從而蓋過一切負能量啊~ 其實我尼幾日都很忙, 不過我不想辜負myluxbox專誠趕在聖誕節想給我驚喜的這份心意, 所以我點忙都要抽空在聖誕節前出了這篇分享文~


今次的是12月的聖誕版myluxbox, 會多了一份限量版的myluxbox美容月曆~
除此以外, 今次有以下精選禮品

1.GIVENCHY 白金級活顏再造瞬間除皺絲絨霜 $355/15ML




2. AHAVA 水份柔膚護手霜 $290/250ML



3. GIRLEE 礦物眼影  FOR PROFESSIONAL SALE ONLY



4. MISSHA 緻妍再生骨膠原面膜 $380/10PCS



除左禮品仲有以下的禮卷同免費的個人化妝課程, 如果有人對以下的COUPON有興趣可以PM我轉贈給你~





今個MYLUXBOX決心為全城塗上聖誕紅色, 於是身為MY LUX LADIES的其中一份子, 我也來紅一紅~



祝大家聖誕節快樂, 開開心心到明年~


1 則留言:

  1. 睇落d內容比glossy box豐富呢!
    [版主回覆01/30/2012 11:52:31]其實好睇彩數, 我個人覺得lux box剛開始時d 內容好d咖, 家下個d好似全曷好細的sample size, 不過就叫倏係d比較貴的brand, 而glamabox就有貨size的product送, 但係就多數係sasa d 牌子law~

    回覆刪除