2011年6月6日 星期一

新入荷珍珠飾品~

典雅的珍珠跟純白的婚紗是一絕配吧!!!不過尼種素雅的配襯只適合日光!晚宴中燈光偏昏黃,都是襯返勁閃的鑽石會較合襯吧~ 所以如果中午/戶外行禮証婚的新妝子大多會買珍珠鍊來配襯, 而我自己尼d懶人緊係group埋晚宴先証婚啦..費事由朝趕到晚, 我寧願夜晚一穫過煩~ 不過中午時間真的太空閒了..成班人無事做..應該會去拍照..不過我並唔想去大熱景點1881呢...一嚟成日工作都去個度..好悶...十對9對新人亦係去個度..好悶...個日係8月大熱天...唔想騰嚟騰去..雖然時間好夠...所以應該會去返近大舞台附近的中上環影..亦可能太怕熱..直情係大舞台內影..我覺得只要攝影師有sense, 就算得幅白牆都可以影得好靚...so我又去敗了一set 天然珍珠首飾以備中午拍攝時用...呵呵...好抵啊..尤於我只會中午帶, 所以晚上條鍊會轉俾媽媽帶, 她本身又有一對珍珠耳環跟1很搭呢....一物可以兩個人同一日用..我覺得超抵!!!


我挺喜歡它的心形扣, 感覺young好多(當然young, 它是周大褔的young line出品)!!!當我媽絲帶時,會將扣移去後面, 感覺又會傳統大方~



原本無諗住買耳環, 點知帶上耳, 又真係好靚wor, 所以又買埋^^估唔到原來帶珍珠耳環係咁好睇..一d都唔老~



沒有留言:

張貼留言