2010年6月10日 星期四

不老不再是傳說

人之所以會老是因為隨年紀漸長., 細胞的分裂速度會相對減緩, 而除了正常的減緩速度, 還有外來的因素而加快衰老的速度(如環境, 情緒, 飲食, 生活習慣等)….但是否代表要我們只可以靜待衰老光臨我們的面上, 而揮別我們的黃金歲月呢…..當然無可能啦..我的目標係要中女似少女, 老年都係似一個高雅美美的女人仔….haha..幾大貪..不過又似乎並非無可能, 原理上只要加速組織細胞和免疫細胞的分裂, 就可以抗衰老, 如果能再加快過你所消耗的就更能為你的肌膚狀態升呢, 甚至更勝昔日的你….


而我非常幸運的可以參與JBP日本頂級胎盤素CURACEN ESSENCE療程試做,首先SHOW下係海逸酒店發佈會的相…


這個療程由於是採用人類胎盤素, 所以極其矝貴, 價值$3800一次, 是次亦是我第一次嘗試做微針, 本來一般人第一次做都會用D細小些的針頭約0.5MM, 但靚女顧問話我的皮膚都幾差建議用1MM的針頭, 效果會明顯些..唔知係唔係粗針些的關係..真係有些不能忽視的刺痛, ROLL完後, 難以想像只用了5MINS就已經在我的面上造出超過200,000個微小孔, 不過就是這些微創可以做出大量佩細管道,令活性成分有效滲入皮膚刺激骨膠原增生,而不會破壞皮膚表皮層,從而喚醒及提升肌膚的再生功能,有助減退皺紋, 淡化色斑、柔滑嫩膚、 收細毛孔、改善皮膚質感、撫平暗瘡凹凸洞、調勻膚色及增加皮膚彈性啊!!!所以面上的小小刺痛就算得上什麼, 而且當FU 完個極級補水的鎮定MASK, 就更是什麼感覺都沒有,只有冰冰涼涼的水潤感呢~


除了這個TREATMENT. 同時間我也試用了2個星期的GHC美白潔膚皂和胎盤素修護乳霜


首先講下個皂:



連個皂都有胎盤萃取物,D 泡泡都算多, 而且仲好乾淨但一D都唔乾, 非常喜歡


胎盤素修護乳霜:



首先一開嚟試用時有點不慣它那似芝士的味道, 顧問說那是胎盤素的味道…不過用慣了又OK, 因為它…真的….很WORK, 它還有角鯊烯成份, 可以直接修復衰弱肌膚之親細胞, 加速細胞新陳代謝, 促進膠原蛋白再生, 使肌膚回復光滑彈性, 它可以只局部搽眼但我太貪心了,全面都搽


好啦..講左咁多,,等我SHOW下我個嚇人素顏先…大家唔好再讚我皮膚好啦..我係詐騙黨一員-上左妝同卸妝後判若兩人


(未做TREATMENT前早上拍)



做完當晚拍的, 真心我係覺得D毛孔細左好多, 個眼圈又淺左, 隻眼仲提升左, 整塊面都有光澤左



 


P.S在此很多謝這次JBP試用活動的主辦單位同THEZTYLE的體貼, 為左當中一些溝通上的小失誤, 竟然FREE多一次咁名貴的TREATMENT俾我試做...真係THANK YOU VERY MUCH^^


 


沒有留言:

張貼留言