2013年8月13日 星期二

用新品+SAMPLE仔化的微整型妝~

相信我是最遲出文的一位BLOGGER, 收到GI & GARY的假睫毛過了成個月都未出交分享..嗚...因為我太忙了, 真的不好意思啊..我想我真的不可以再接試用, 之前已推了很多, 今次原本想只是化過妝應該很快就接, 點知日日都趕時間, 真的連妝都無化....唯有帶埋它去韓國旅行順便認真試用出文吧...雖然我遲交文, 但也很用心試用吧~


這是我今次主要試用的睫毛~
專業10對庄眼睫毛 - C3 (Babelicious 瑰麗達人 $ 139) 睫毛長度約1cm
榮獲專業化妝產品大獎

Gi & Gary專業時尚自然眼睫毛系列,滿足每一位女仕們所需,
有各式各樣自然時尚及誇張獨特的款式設計,產品全人手製造,
配戴後為眼睛塑造一個既獨特又自然時尚形象,
配合出席各類型表演、拍攝、上班或日常不同場合配戴。
深受演藝界、國際專業化妝師、模特兒、新娘和扮靚人仕選用及高度推介。

請記得提供以下資訊:
售賣地點:
May's --- 九龍彌敦道 233號佐敦薈7樓 701號舖 (2369 8789)
卓悅
莎莎
天使


其實它有很多款, 我很開心我收到的是這款, 因為我見其他BLOGGER的有點誇張, 我自己比較喜歡自然的~

好.....首先由素顏開始...UMUMUMM..希望無嚇親大家...就因為布素顏照, 才証明化妝真的是藝術~~~


1)由底妝開始,開頭講到我帶埋去韓國試用, 所以我緊係即刻用係韓國買的化妝品用拎的SAMPLE試化啦~~~




2)BASIC的眼妝部份, 因為現在都唔興好明顯的眼影色. 所以都係自然為主~



3)胭脂同唇用尼2枝~~3CE的產品真的很好用



跟住就係痴睫毛LA~出動我的工具先~




我本身不用修剪太多~



睫毛包裝盒後仲很貼心的附有貼睫毛教學, 簡單易明~


登登登~~~~~完成品就係咁啦~~~~



其實市面上真的有很多假睫毛, 但老實真的一分錢一分貨, 靚的自然睫毛, 首先毛質不可以"令", 而且毛質要軟的嚟弧度夠挺, 尼款GI & GARY的睫毛就符合上以上幾點, 基本上一痴上的弧度同彎度就完全切合本身的眼形, 個根又不硬, 非常舒服~
上眼後, 眼形即刻大幾倍~~~



等我再應下景....扮下韓妹先.....就係加返頂帽


其實真的不用好濃妝去CARRY假睫毛, 只要通透底妝+淡眼妝已經好OK~~~而且會YOUNG D~
順帶一提個睫毛膠水果然出名咁持久...個日成38度, 熱到我濕晒, 佢都HOLD足全日無甩過~勁!!!!!


沒有留言:

張貼留言