2009年6月28日 星期日

防晒粉~



 






呢個金融海嘯真係多得佢唔少令我提早做左一家之"柱",...頓時壓力倍增,無計唯有窮則變,變則通,...but變極都係離唔開個"慳"字 .....以後買嘢要三思x3....而後行, and then 儘量改用d平靚正的嘢la~就好似呢個係萬0買only$76的防晒粉咁, 因為我盒dloose power用完, 又唔想出去counter買(因為我一定會失控買凸)so去左附近的萬0 & 屈記巡下, 經過思索後基於以下幾點我就買它:1)平, 2)不是made in china 3)不含化學成份4)單用也有足夠防晒, 而且粉狀防晒無咁易block住毛孔而生粒粒,

***給果用左2日的後感係, 上面的感覺是很自然平滑, 塊面是絕無生奇怪東東(我面上本身是有2粒發炎中的痘疤, 但也沒有令它惡化和影響它癒合), 作為化妝品品好像令我有用護膚安心的感覺, 因為由於壓力, 忙碌, 睡眠不足, 我唔想弄太多東西上面, 去令它負荷太大...加速老化咪慘==不過佢本身想方便人的掃身設計就真的沒用了, 不過咁嘅price我都預左, 一來好難令粉滲入個掃頭, 二來掃頭易甩毛, 毛頭雖然不至於好似個d開架式的礦物粉掃咁硬, 但也不是軟身的, 我想是和上礦物粉一樣原理上呢d不會block毛孔的粉是要用一些挺身的毛掃先可以上得貼伏~最後我決定將它倒在粉盒中用^^

這個是gift:一片mask+2對eyes masks^^

沒有留言:

張貼留言